zondag 22 november 2015

Kleur je Kerst - Harlequin

Ook mocht ik het kleurboek Kleur je Kerst van  HarperCollinsHolland  reviewen.
Dank jullie wel!

Ik ben al in het bezit van 1 kerstboek. En moet eerlijk bekennen ik stond er niet echt positief op ingesteld omdat dat boek wat ik al heb ow zo kinderachtig is...Hier komt het spreekwoord alles over 1 kam scheren even op van toepassing ... MAAR!!!

Zodra ik het boek zie ben ik al wild van de omslag, Wat ziet dat er al prachtig uit zeg...
Ik begin het boek door te bladeren en ja hier krijg je echt een kerst gevoel van. Wat een heerlijke platen staan hier in . Van sneeuwvlok tot kerstboom en kerstballen het staat er allemaal in. Van deze kleurboek krijg ik echt een kerst gevoel!

Mijn eerste keus valt op een sneeuwvlok deze heb ik gekleurd met mijn Derwent Coloursoft ging dus ook wat doezelen. Dit ging prima! Voor de glitter heb ik deze keer nagellak gebruikt was al een tijdje op zoek naar een cleargelpen. Maar kwam ineens op het idee om nagellak hier voor te gebruiken. En moet zeggen de glitters blingen van het papier af.. Helaas is dit niet best op de foto te krijgen maar hoop dat jullie met een beetje fantasie zien waar ik de glitters gedaan heb ...





De tweede kleurplaat die ik ben gaan kleuren was de kerst-sok. Hier heb ik besloten om met veel
glitters en rood te gaan werken .. en vind hem persoonlijk prachtig ... Omdat de kleurplaten in dit boekje dubbelzijdig gedrukt zijn drukt het wel ligt door. Maar niet echt hinderlijk.
Al met al een super leuk boek waar mooie kleurplaten in staan voor deze winter en kerst natuurlijk..

Ben je nieuwsgierig geworden naar dit super gaaf boek? Bij de supermarkt ligt hij in de schappen en  hij is te bestellen bij Harlequin  voor 7,95













Geen opmerkingen:

Een reactie posten