zondag 27 september 2015

Zentangle Kleurboek- Sabine van Ee


Van Sabine Design mocht ik haar eigen uitgebrachte kleurboek reviewen.
Sabine Dank je wel hiervoor
In dit boekje staan 12  Zentangle ontwerpen van Sabine
op A4 formaat....
Als ik het boekje doorblader valt me op dat hier hele leuke kleurplaten in staan.
Maar dat het Papier toch wel heel glad aanvoelt..
Waarbij ik me toch ook afvroeg of dit wel geschikt zou zijn voor kleurpotloden.










Toen ik aan deze super mooie beer begon met kleurpotloden en gelpen.. Werden mijn zorgen hierover direct weggehaald
wat kleurde dat heerlijk zeg... Omdat ik nog nooit eerder op dit soort papier had gekleurd was het wel even wennen..
Maar het werkt echt super fijn..






De 2e plaat heb ik met stift gekleurd van verschillende merken..Totaal geen minpunten..
De stift gleed als het ware over het papier....
Al met al een super leuk kleurboek met mooie kleurplaten ...
Hij had van mij nog wel dikker mogen zijn....Echt een aanrader dus!!

Je kan het boek van Sabine bestellen via haar Facebook Pagina voor 7,99 incl verzenden








Info van Sabine van dit leuke boek!

Zentangle kleurboek
Hier is hij dan mijn eerste eigen gemaakte kleurboek, en eindelijk kan ik hem met jullie delen. En wat heb ik al veel lieve, leuke reacties gekregen ... ik hoop dat jullie net zoveel plezier mogen beleven aan het kleuren zoals ik heb gehad met het maken van het Zentangle kleurboek.
Zentangle kleurboek
Het kleurboek bevat 12 door mij gemaakte zentangle tekeningen, afgedrukt op wit 120 gram papier.
Het boek kost €7,99, dit is inclusief verzendkosten.
U kunt een exemplaar bestellen door een e-mail te sturen naar sabinedesign@outlook.com
Vermeld hierin uw naam, adres en woonplaats.
Ik stuur u dan een e-mail terug met de betaalgegevens.
Na ontvangst van de betaling zal ik binnen 2 werkdagen het kleurboek versturen.
Ook kunt u voor €4,49 het kleurboek bestellen op PDF, na uw betaling stuur ik u het bestand binnen 1 werkdag toe.
Voor vragen kunt u me gerust mailen.




Kan je ook geen genoeg krijgen van Sabine haar tekeningen?
Er komen in maart in volume 11 van de Global Doodle Gems 6 tekeningen van Sabine te staan.

Deze kleurboeken zijn al te koop op create space.com en bij amazon.de








Geen opmerkingen:

Een reactie posten