zondag 27 september 2015

Roosvenster Mandala,s -Panta Rhei uitgeverij

Een tijdje terug kreeg ik van Panta Rhei Uitgeverij
Roosvenster Mandala,s thuis gestuurd. Dank jullie wel hiervoor

Toen ik het boek zag vond ik het boek al direct heel mooi uitstralen.
Toen ik hem door begon te bladeren zag ik hier en daar hele leuke kleurplaten staan
Het papier voelde wat dun aan. Maar de kleurplaten zijn allemaal enkel gedrukt
Dus bij gebruik van stift hoef je niet bang te zijn dat het doordrukt.







Dit boek bestaan uit 32 kleurplaten van mandala,s en ook de herkomst van deze mandala,s worden benoemd.
Vind het op zich best een leuk boek. En ik zelf geef toch de voorkeur om met kleurpotloden te kleuren.
Hier kan je toch wat meer effecten mee creƫren.






De 2e plaat die ik heb gekleurd was met stift ik heb hier 3 kleuren bij gebruikt...
Zoals ik al wat eerder melde heeft stift niet mijn voorkeur om mee te kleuren..
Mits het bij hele fijne mandala,s is ....Toch vind ik de kleurcombi wel erg leuk geworden



Wat ik ook heel leuk vind aan dit boek is dat voorin het boek de betekenis staat van de kleuren,
erg leuk om te kijken wanneer  je een kleurplaat af hebt gekleurd wat de betekenis nu is van de kleuren die je hebt gebruikt.
Vind het een heel leuk boek.. tuurlijk staan er wat mindere in. Maar die heb je toch in iedere boek?
en we kleuren tenslotte toch wat we leuk vinden?
Ben je nieuwschierig geworden naar Roosvenster Mandala,s?

Het boek Roosvenster Mandala,s is te koop bij
Webshop Panta Rhei en

Bol.com voor 9,95




informatie wat op het internet staat over dit boek :
Auteur: Klaus Holitzka

In dit kleurboek voor volwassenen zijn 32 mandala's opgenomen die ontleend zijn aan de westerse, christelijke cultuur met zijn decoratieve roosvensters, rozetten en labyrinten uit de grote middeleeuwse kathedralen.
Tevens werden enkele illustraties uit oude christelijke manuscripten opgenomen.
Bij elke mandala staat de herkomst vermeld op de achterkant van de tekening.
Met een beknopte uitleg van de betekenis van de kleuren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten