zondag 13 september 2015

Het vierde enige echte Mandala Kleurboek !




We kregen in ons kleurambassadeurs pakket  van BBNC Uitgevers ook het vierde enige echte Mandalakleurboek . Dank jullie wel hiervoor
Toen ik het boek doorbladerde was ik helemaal verkocht wat een super gaaf boek!!!




Er staan super gave patronen in .. En  voor de mensen die van een uitdaging houden
is dit zeker weten een aanrader!!! ....
Moet jullie bekennen dat ik dit boek nog leuker vind dan deel 3 kwa kleurplaten






Eigenlijk heb ik over dit boek niks aan te merken
Het papier is zeer stevig . Deze plaat heb ik met fineliners gekleurd en dat drukte niet door ....
Ben heel tevreden over dit boek ..
Al denk ik wel dat het een heel goed idee zou zijn als  deze boeken in de toekomst enkelzijdig gedrukt worden...
Dit ook omdat ik van veel marker gebruikers lees dat ze dus altijd doordrukken  en dus de plaat aan de andere kant verknallen...Denk dat BBNC Uitgevers hier  een hele goede keus aan zou maken..


                                 




Mijn Mening? Doen!!! .. hij is echt super gaaf!!!
Wil je toch een kijkje in het boek voor je hem koopt?
Scroll dan maar even naar beneden Want daar staat een leuk filmpje...

Dit boek is inmiddels te koop bij bol.com maar ook lokale boekhandels voor 12,50
















                                             







Ben je benieuwd wat ik van de overige delen vind?


Neem dan gerust een kijkje op de volgende links
Het enige echte mandala kleurboek
Het tweede enige echte Mandala kleurboek
Het derde enige echte mandala kleurboek 

3 opmerkingen:

  1. hallo, wat een mooie kleuren dus ik wilde vragen zou je mij de kleurnummers van de stiften kunnen doorgeven.
    met vriendelijke groet
    anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anja ,,, Dank je wel ... de kleurnummers die ik hier heb gebruikt zijn van 2 merken .... van stabilo heb ik gebruikt ...nr 32,51,58,56 Van staedtler triplus heb ik gebruikt de mintgroen en licht blauw ...Als je staedtler niet hebt zou je die ook kunnen vervangen voor de nummer 57 en 13 van stabilo Groetjes Jacqueline :)

      Verwijderen