woensdag 16 september 2015

Creatief kleurblok Bloemen - Edutrix

Een paar dagen geleden heb ik het  Creatief Kleurboek  vlinders met jullie besproken
die ik van  Edutrix BVBA toegestuurd had gekregen

ook had ik hierbij het Creatief kleurblok Bloemen bij ontvangen
Dank jullie wel hiervoor

Dit kleurblok zit vol met kleurplaten van bloemen
de kleurplaten zijn enkelzijdig gedrukt... Helemaal goed als je met stiften er in wil kleuren








Het kleurblok staat vol met mooie kleurplaten van bloemen
Het papier voelt wat dunnetjes aan en wat glad ..
Maar heb besloten hier alleen maar met stift in te kleuren
De eerste kleurplaat heb ik dus met penseelstiften gekleurd
En de 2e van allerlei merken eigenlijk ...

Vind het een erg leuk boekje waar ik nog veel plezier aan zal hebben
Vind hem echt een aanrader...













lees op de volgende link wat ik van het boek Creatief kleurblok Vlinders vond

Ben je benieuwd naar dit boek hij is te bestellen bij
De kleurboeken winkel  en is te koop voor 6,99



Samenvatting


Laat je inspireren en ontdek je natuurlijke creativiteit met deze prachtige
bloementekeningen om in te kleuren. Dit kleurboek met 48 gedetailleerde
kleurplaten is geschikt voor jong en oud. Na het inkleuren kun je de tekeningen
mooi uitscheuren om op te hangen of eventueel te bewaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten