woensdag 13 mei 2015

Het enige echte Minikleurboek voor volwassenen!


Ik heb van BBNC uitgevers Het enige echte minikleurboek voor volwassenen thuis gestuurd
gekregen...

Mijn eerste reactie was dan ook sow die is echt klein ....Maar dat weerhield mij er niet tegen om erin te beginnen ...

Het is  een leuk boek(je) met veel afwisseling in kleurplaten... En denk dat hij super handig is om voor onderweg mee te nemen...











Ik heb met stabilo 68/88 gekleurd in het boekje en dat is te doen ... hij drukt wel iets door op de volgende pagina..... En denk zelf gezien het formaat dat het heel handig was geweest als er een ringband in was gezet ...Omdat ik nu tijdens het kleuren niet echt bij het randje kon komen....




Het is een super leuk kleurboek als je even geen zin hebt in een grote kleurplaat ...

Het enige echte minikleurboek voor volwassenen is te koop bij oa : de bruna , Bol.com en kost maar 6,95












Geen opmerkingen:

Een reactie posten