woensdag 13 mei 2015

Het enige Echte Mandala Kleurboek om te versturen


Vorige week kreeg ik ook  het boekje Het enige echte mandala kleurboek om te versturen thuis gestuurd van BBNC uitgevers

Wat me direct opviel was dat het papier van heel dik kwaliteit is..
Het boekje bestaat uit 30 kaarten om te versturen.. en er staan super leuke platen in.





Ik Heb de eerste kaart gekleurd met kleurpotloden van het merk stabilo aquacolor
Ik zelf heb er geen kwastje bij gebruikt maar de doezelaar ,,, Wat prima werkte












Daarna heb ik een kaart gekleurd met Artist Watercolour 

De stift vloeide mooi over het papier heen en drukte niet door! ....Vind het een hele leuke kleurboek met mooie mandala's ....
en als je nooit kaartjes verstuurd dan is het ook heel leuk om ze in te lijsten .....









Ook Heb ik een kaartje gekleurd met Stabilo 68/88 in de kleuren grijs, zwart 2 tinten paars... Zelf vind ik het ook haalbaar om in het boekje te kleuren met stabilo ... het drukt niet door en viel me op dat het mooi egaal opdroogt ....
al met al ben ik dik tevree over dit boekje....










Gekleurd door mijn zoon van 7 

Ook mijn zoontje van 7 jaar heeft een kaart gekleurd waar hij super trots op is....
Hij vraagt me vaak of hij ook een mandala mag kleuren en vond dit dus een prima oplossing voor hem.... Ben benieuwd naar wie hij hem gaat sturen
















Het enige echte mandala kleurboek om te versturen is onder andere te koop bij de bruna.en .http://www.bol.com/nl/p/het-enige-echte-mandalakleurboek-om-te-versturen/9200000040332072/  en kost 9,95







Geen opmerkingen:

Een reactie posten