zondag 28 oktober 2018

Dikke dames zomertijd

Van BBNC ontvingen wij het boekje Dikke dames zomertijd waarvoor onze dank.



Het eerste wat opvalt aan dit boekje is dat het veel kleiner is dan andere boeken. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken, het had alleen van mij (Ingrid) wel iets dikker mogen zijn. Zelf ben ik namelijk groot fan van de dikke dames van Julia Woning.
De platen in de dit boekje zou je er uit kunnen halen en gebruiken in je bullet journal, dit maakt het boekje wel specialer.




















De eerste plaat die ik gekleurd heb is deze dame. Hiervoor heb ik verschillende potloden gebruikt. Het papier is heerlijk van dikte en gladheid waardoor de potloden als het ware glijden over je papier. Omdat de platen enkelzijdig bedrukt zijn kun je ook water gebruiken en blenden. Zelf heb ik dit niet geprobeerd dus ik weet niet hoe het papier zich dan houd.


Voor de tweede plaat heb ik stiften van diverse merken en gel/glitterpennen gebruikt. Dit plaatje is al een van de kleinere plaatjes met een duidelijke omlijning waardoor je hem eventueel makkelijk zou kunnen uitknippen en plakken in je bullet journal. Zoals je kunt zien was mijn stift die ik gebruikt heb voor mijn huidskleur bijna leeg waardoor hij wat streperig is geworden. Dit komt dus totaal niet door het papier maar ligt echt aan mijn stift. Wat betreft het kleuren met stiften ging dit prima op het papier.




















Als laatste plaatje heb ik gekozen voor het laatste plaatje uit het boek omdat ik hiervoor alchohol markers heb gebruikt. Deze drukken altijd door ongeacht wat voor papier je gebruikt. Alchohol markers kleuren goed op dit papier maar het papier heeft wel de neiging om te zuigen waardoor de kleuren soms uit dreigen te lopen dit is wel jammer. Hou je hier rekening mee is het het prima te doen en geeft het een mooi effect.

In het boekje vind je diverse platen die zowel pagina vullend zijn als in deze kleinere rondjes. Er is een pagina met nog kleinere plaatjes als het ware een soort pasfoto's.

Mijn eindconclusie is dat het een heel leuk boekje is vooral om samen met je bullet journal te gebruiken. Het enige nadeel van het boekje vind ik is de dikte het had van mij meer platen mogen bevatten.

Wil je dit boekje ook is het hier te bestellen voor 9,99

dikke dames zomertijd


Geen opmerkingen:

Een reactie posten