zaterdag 1 juli 2017

mijn verzameling : Creative Haven / Dover

Veel mensen vragen mij altijd hoeveel boeken ik heb .. Voor mensen die hier in mijn huis komen kunnen wel een kleine inschatting maken maar jullie lezers natuurlijk niet.. En eigenlijk heb ik het liever niet over aantallen..Meestal wimpel ik de vraag af met als antwoord :een aantal met 3 cijfers
Vandaar ik heb besloten jullie af en toe een deel van mijn collectie te laten zien ....Nu moeten jullie niet denken! Dat ik iedere week hier een blog over plaats .. Als ik zin heb om over een half jaar weer iets te laten zien merken jullie het wel 😂😂😂

In het begin dat ik kleurde was ik meer op ontdekkingsreis en kocht 2 wat duurdere boeken en heel veel budget.. Maar naar mate ik meer kleurde wilde ik natuurlijk meer en wat anders ... Meer uitdagende platen ... En ging op ontdekkingsreis.. Kreeg als tip eens op Marktplaats te gaan kijken dat daar vast en zeker wel iets te koop stond ....


Zo begon mijn Creative Haven/ Dover collectie

Ik kocht een aantal via Marktplaats en kwam al zoekend bij de Kleurboekenwinkel online
En geloof mij toen ging ik los..En nog steeds heb ik een zwak hart voor deze boeken ..

Helaas heb ik wat te weinig tijd om in deze prachtige boeken te kleuren .. Maar ben al heel blij dat ik deze in mijn collectie heb 😊😊













Geen opmerkingen:

Een reactie posten