woensdag 10 juli 2019

Soulmates - Hanna Karlzon!

Van BBNC uitgevers/ MUS Creatief  kreeg ik het boek Soulmates thuis gestuurd van Hanna Karlzon
.... Dank jullie wel hiervoor ..๐Ÿ’™๐Ÿ’œ
Inmiddels heb ik al 5 delen mogen reviewen  .. En moet bekennen dat dit boek echt prachtig is ....
Iedere dame die je ziet bevat een dier naast zich die haar Soulmate is ....


Zoals we gewent zijn van alle boeken van Hanna heeft ook dit deel een prachtige zachte kleur  met een linnen rug en gouden opdruk..
Het is weer een waar plaatje in mijn boekenkast ..




Het eerste plaatje die ik heb gekleurd was de strik op de eerste Pagina....Zoals jullie weten kleur ik heel veel met mijn Prismacolor Premier..
En ook hierbij heb ik ze weer gebruikt...
Het Papier is weer Fantastisch En en van mening weer voor veel Materialen geschikt ...
Btw kijk wel uit met Alcohol Markers want die drukken ten alle tijden door!...

Zoals ik al zei iedere plaat heeft een Soulmate denk hier bij aan een dame met een vos,leeuw , libelle, hondje, bijen , Vlinders,  een piraat met kompas eigenlijk teveel om op te noemen.. Het is echt een prachtig gevult boek kwa kleurplaten....


Vind het zo een leuk boek dat ik gewoon niet wist welke plaat ik moest gaan kleuren ..
Totdat er een super gave opdracht op onze groep kwam van Marianne Noordsij - van Unnik..
Ze daagde het beheer uit een plaat te kiezen zonder regenboog ,maar waar wel regenboog kleuren bij gebruikt moesten worden ...Nou zal jullie verklappen dat ik dus nog nooit Regenboog kleuren had gebruikt voor een plaat behalve een Mandala en die was ook nog vet mislukt ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

 En hier is me eerste officiรซle Regenboog plaat whahaha ... En wat is hij gaaf he ... Tenminste ik vind hem gaaf ...Ik heb deze plaat gekleurd met mijn Castle Art potloden ..En dit ging ontzettend fijn ..... Voor de achtergrond heb ik zwarte stift gebruikt . En dit drukte niet door ....














De rechter gedeelte met de duif heb ik mijn Neocolor 2 gebruikt voor de achtergrond .... Heb hier best nat gewerkt maar het papier hield zich weer ontzettend goed... Voor de wolkjes heb ik de Hybrid Dual Metallic gebruikt ... Zoals je kan zien bevat deze Gelpen 2 kleuren En het resultaat is super!

Zoals jullie wel al merken ben ik fan van dit boek ... Dit is echt wel de uitblinker hoor ...
Of ik hem aanraad? Jazekers!!


Dit boek is te bestellen bij Bol.com voor  15,99




Geen opmerkingen:

Een reactie posten