woensdag 31 oktober 2018

Planner - BBNC Uitgevers

Van BBNC Uitgevers  kreeg ik de Planner thuisgestuurd .. Dank jullie wel hiervoor πŸ’œπŸ’œ

Allereerst wil ik jullie vertellen dat ik beslist geen persoon van Agenda,s ben .. Op een 1 of andere manier houd ik het de eerste maand bij en zie dan wel weer verder...


Dit is een planner die je bijna geheel na smaak in kan vullen …. De omslag is van dik kwaliteit en ziet er mega gaaf uit met het Marmer effect .het papier is van zeer dik kwaliteit en helder wit! Dus denk dat je hier ook heel wat Creativiteit in kwijt kan..kwa knippen plakken en  misschien wel zelfs schilderen πŸ˜‰.Er zitten trouwens ook super leuke stickers in dit boek die je dus kan gebruiken om je planner mee op te vrolijken …. En een ringband waardoor je hem goed open kan klappen .. Al zit hij bij het invullen van de Donderdag wat in de weg ….




Voor de maand Oktober heb ik het voor mijn gevoel echt wat verprutst .. 1 minpunt van mij is kan dus niet recht schrijven zonder hulplijn πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Al kwam de Quote ( Mistakes are proof that you're trying) op de allereerste pagina van Oktober wel van toepassing πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€de stickertjes wat je dus ziet is om mijn fouten te verdoezelen πŸ˜‰πŸ˜‰



Voor de maand november heb ik dit dus ff helemaal anders aangepakt door dus hulplijnen te maken en t ziet er stukken netter uit al vind ik het zelf...  Je kunt het beste even de afbeelding openen om het groter te zien ….. Zoals je ziet heb ik besloten om deze planner te gebruiken voor mijn Blog , Pagina  en groep …. 








Wat ik wel jammer vind is dat de Pagina,s niet verder gaan met de maanden maar overgaan in weken … zo kan je dus hier een hele week invullen kwa de dingen die je nog in planning hebt … … Voor mij persoonlijk was de aanduiding van de maanden eigenlijk wel voldoende omdat er voor mijn gevoel meer dan genoeg schrijfruimte is voor een maand  (voor mij dan he) Dit ook puur omdat ik hem gebruik voor een overzicht van de groep, pagina en blog …

Of ik deze planner aanraad? Yes... Ik raad hem aan … Hij is super handig.. en overzichtelijk ..Deze planner is te bestellen via Bol.com voor 19,85 ..















Beschrijving : De Flowers & Birds planner helpt vrouwen opbloeien tot de beste, sterkste en relaxte versie van zichzelf door de kracht van plannen en organiseren. Wij begrijpen de stress en het getouwtrek die het dagelijks leven voor een moderne vrouw kan betekenen. Ons doel is om vrouwen controle te geven over hun dagindeling en ze zo meer plezier en rust te gunnen om meer te genieten van hun leven. Deze prachtige planner kun je beginnen wanneer je wilt, want je vult zelf de jaartallen in. Achterin vind je een breed scala aan handige mini-plannerstickers en een insteekvakje voor alle losse zaken die bij je planner wilt bewaren. * Planner voor 12 maanden * Maandelijkse en weekelijkse kalenderpagina's * Ruimte voor creatieve planning en schema's * Handige tabbladen voor snelle navigatie * 6 vellen met enorm veel slimme plannerstickers * Papieren pocket voor losse spulletjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten