donderdag 18 oktober 2018

Mijn Bullet journal set van 3 Bujo,s


Van BBNC Uitgevers  kreeg ik Mijn Bullet journal set van 3 Bujo,s … Dank jullie wel 💜💜

Dit is een set van 3 losse Bujo,s … En moet eerlijk zeggen  dat ik dit wel erg leuk vind... Heb een
aantal dikke bujo,s  waarvan 1 bujo verschillende onderwerpen bevat (erg rommelig)  , 1 voor mijn oefeningen Kalligrafie, en de derde gebruik ik een onderwerp voor die ik dus nu over ga zetten naar 1 van deze Bujo,s ….  De set van 3 Bullet Journals  bevat 64 pagina,s per Bujo…Dus ideaal voor mij en mijn partners Parfum verslaving....










De kleurtjes die voor de omslagen van de boekjes zijn gebruikt zijn erg leuk  en bevatten een afbeelding van een cactus of vetplant soort... Ook een puntje om mee te nemen is dat hier geen voorbeelden in staan hoe je een bujo kan gebruiken dus geen Quote, Index, Moodtracker gedoe.. gewoon direct beginnen in een blanco Bulletjournal!! yes!!!!
Ben er nog niet echt over uit waar ik de andere 2 bujo,s voor ga gebruiken maar denk zelf iets in de richting van mijn hobby,s.. Ze zijn in ieder geval super handig voor onderwerpen die niet zo uiteenlopend zijn als dat je bij een dikke Bujo zou doen😇

Zoals ik al zei ,zijn ze lekker dun en ik persoonlijk vind dat zeer handig om bijvoorbeeld mee  te nemen voor onderweg … In dit geval de Parfumwinkel 😀😀😀😀….  Het papier is zoals we gewent zijn van Mus .. Ik persoonlijk heb er geen klachten over....

Zoals je leest ben ik er erg tevreden over en ja ik raad ze zeker aan ….

Deze set van 3 Bullet Journals is te koop bij Bol.com voor 14,99






                                                                     





























Samenvatting


Mijn Bullet Journal is dé marktleider in Nederland en
België op het gebied van bullet journals. Alle Mijn Bullet
Journals hebben het hebben-hebben-effect, maar bij
deze drie cuties is dit wel heel erg! Deze drie dunnere
bujo's moet je echt aan je collectie toevoegen. Ze zijn
enorm handig als je veel verschillende collecties hebt,
je planner en collecties in aparte boeken bijhoudt, of
graag je werk en privé gescheiden houdt. Alle drie de
boekjes tellen 64 pagina's, hebben kwaliteitspapier, een
leeslintje en zijn helemaal blanco (behalve natuurlijk de
vertrouwde dots).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten