woensdag 25 april 2018

Mijn Bullet Journal Toolkit + Mijn bullet Journal Stencils

Van BBNC uitgevers kreeg ik Mijn Bullet Journal Toolkit thuis gestuurd .. Dank jullie wel hiervoor ...

In dit pakket zitten leuke Gadgets om je bullet Journal mee op te kunnen vullen .. Dit setjes bestaat uit een grijze potlood een gum (zeer belangrijk) 3 fineliners een Markeerstift , Post-its ,4 rollen washi tape .. En een paar super leuke Stencils ...




 En dit alles zit in een super handig doosje verpakt ...En er zit natuurlijk een klein boekje bij met een uitleg kwa Bullet Journal .. Ik zelf zal veel aan de inhoud van dit doosje hebben ... Want kan totaal niet tekenen ... Wat ik er ervaarde tijdjes het gebruik van de stencils is dat ze soms wat verschoven .. Het is van best dun materiaal en denk dat iets dikker wel fijner had gewerkt dit omdat de stencil  nu soms wat verschoof...Maar heb me ermee gered....

De whasi tape die er bij zit heeft een leuke motief met ananassen bloemen of stippels.... Ik vind het persoonlijk altijd erg leuk om langs de rand een randje whasi te doen ..






















De kleine post -its zijn ook ontzettend leuk om korte notities op te maken .... Ik ben erg blij met dit pakket .. En denk persoonlijk dat velen hier ook heel blij mee zullen zijn ....






























Ook kreeg ik een setje stencils....  In dit pakketje zitten 15 stencils om te kunnen gebruiken in je bujo ...En omdat ik zo ontzettend slecht ben in tekenen ben ik hier heel blij mee! ....Je hebt prachtige kaders ,vogeltjes,blokjes , Hartjes, sterren  alles wat je maar nodig bent om te beginnen .... .... De stencils kan je natuurlijk ook gebruiken met pastel krijt.. Je kan er ontzettend veel kanten mee op ...  Beide sets raad ik natuurlijk aan .. Dit omdat het mij ontzettend helpt kwa de last van niet hoeven tekenen ....







Mijn Bullit Journal Toolkit bol.com voor 16,98
en de Mijn Bullet Journal Stencils voor 12,50 beschikbaar vanaf 26-4-2018









































Geen opmerkingen:

Een reactie posten