donderdag 8 maart 2018

Het enige echte kleurboek om samen te kleuren

Als ik ( Ingrid)  bezig ben vragen mijn kinderen elke keer mogen wij er ook een kleuren? Maar ja de
platen zijn natuurlijk wat moeilijker en ik ben zuinig op mijn boeken dus helaas.
Tot ik voor mijn verjaardag dit boek kreeg.
In dit boek staat aan de ene kant een moeilijkere plaat om als volwassene te kleuren en aan de andere kant vind je een plaat voor kinderen. Eindelijk heb ik dus een boek waar ze ook in mogen kleuren. De kinderen zijn helemaal enthousiast natuurlijk en mijn zoon heeft zijn eerste plaat al gekleurd.
Er is met het maken van dit boek rekening mee gehouden volgens mij dat kinderen wat harder drukken. Het papier is namelijk best dik waardoor het niet door drukt naar de volgende pagina. Zoals je kunt zien heeft mijn zoon echt een kinderplaat gekleurd en kan ik aan de andere kant een wat moeilijkere plaat kleuren. Gelijktijdig kleuren lijkt me niet bepaald handig want dan zit je elkaar volgens mij in de weg.
Mocht je ook (klein)kinderen, neefjes of nichtjes of wat dan ook hebben met wie je wel eens samen wilt kleuren is dit echt een leuk boek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten