maandag 18 december 2017

Unicorns - Creative Haven !

Een tijdje terug kocht ik het boek Unicorns van Creative Haven ... Eigenlijk zegt de titel van het boek al genoeg ... Dit boek staat vol prachtige  kleurplaten van Eenhoorns ...En laat dat nou net weer iets zijn wat ik heel erg leuk vind 💪


Alle platen in dit boek zijn enkelzijdig gedrukt ..Dus ook weer voor veel Materialen geschikt... Alle kleurplaten beschikken over een perforatierand dus mocht je de platen er liever uithalen kan dit natuurlijk ook ...
Ik persoonlijk vind het altijd erg jammer om een plaat uit een boek te halen ...







De eerste plaat die ik heb gekleurd was met Markers... Ik heb dus wel een velletje papier aan de andere zijde geplaatst dit omdat Markers altijd doordrukken...De kleuren ben ik heel tevreden over hoor ..


Maar omdat markers erg zuigen en het lijkt alsof een kind van 4 dit heeft gekleurd ben ik er dus helemaal niet tevreden over ... Maar dit zegt natuurlijk niets over de inhoud van het boek  ....Als je de rechter foto even bekijkt zie je dus ook het effect wat je krijgt aan de andere zijde van de pagina .. Het heeft wel wat toch?




Mijn 2e plaat die ik heb gekleurd is tevens de eerste plaat die je zowel op de voorkant van het boek tegen komt maar ook als eerste plaat in het boek ... Hier heb ik me vertrouwde potloodjes maar bij gepakt ... Voor deze keer heb ik voor het merk  Stabilo Original gekozen  ... Dit is een fijne potlood die veel pigment afgeven ... ow en bij de vlinders een beetje Gelpen










Al met al vind ik dit een prachtig boek waar je weer uren veel kleurplezier aan kan beleven .Het boek draait echt om eenhoorns Maar er staat ook erg leuke platen bij met vlinders en eenhoorns...Yup er staat ook mindere platen in hoor .. Voor mij zijn dat er 3 stuks.. de meerderheid is dus erg leuk om te kleuren ..
 En ja ik raad hem zekers aan ..... Voor het geval je toch liever eerst een filmpje ziet heb ik een algehele link voor je opgezocht van Youtube 


Dit boek is te bestellen via de kleurboekenwinkel voor 8,95


De kleurboeken-winkel is te vinden via onderstaande links:
Kleurboeken-winkel.online
Facebook pagina kleurboeken-winkel 
Kleurboeken-winkel Blogspot



Kleurboeken Creative Haven


ook bekend als

Kleurboeken Eigentijds


Op onze nieuwe website kleurboekenwinkel.online kunt u bestellen via een winkelmandje.
Een serie eigentijdse kleurboeken met gedetailleerde ontwerpen!
Elk kleurboek bestaat uit 30 of 31 enkelzijdige afbeeldingen.
Ieder kleurboek heeft 4 kleurvoorbeelden.
De pagina’s hebben een perforatierand om de platen makkelijk uit het boek te halen.
Deze kleurboeken zijn gedrukt op premium kwaliteit papier.

Prijs per boek € 8,95.

Verzendkosten:
1 kleurboek                  - €2,00 verzendkosten
2 of meer kleurboeken  - gratis verzending 

Korting: 
Bij bestellingen vanaf € 50,00 ontvangt u 10 % extra korting!
Voor België hanteren wij lage verzendtarieven, informeer er naar.


kleurboeken bloemig

Een serie eigentijdse kleurboeken met gedetailleerde ontwerpen!
Elk kleurboek bestaat uit 30 of 31 enkelzijdige afbeeldingen.
Ieder kleurboek heeft 4 kleurvoorbeelden.
De pagina’s hebben een perforatierand om de platen makkelijk uit het boek te halen.
Deze kleurboeken zijn gedrukt op premium kwaliteit papier.

Prijs per boek € 8,95.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten