dinsdag 7 november 2017

Heel Holland Kleurt Nederland

Voor mensen die van veelzijdige boeken houden is dit een erg leuk boek. Er zijn veel Hollandse plaatjes maar ook van dieren, huisjes, figuren  etc. Dit extra dikke boek telt wel 120 pagina’s en wel 100 Hollandse kleurplaten. Het is op extra wit kleurpapier gedrukt en het heeft een extra dikke kaft.

Het papier voelt dik aan. Het is geschikt voor potlood en stift. Alleen als je een beetje hard drukt met de stift is drukt het wel door.

Voor mijn eerste creatie heb ik Edding stiften gebruikt. Het papier rult een heel klein beetje. Met deze stiften drukt het een heel klein beetje door op de achterzijde.



Gekleurd met Edding stiften
 Als tweede kleurplaat heb ik deze figuren gekleurd met Stabilo stiften en gelpennen van de Action. Dit drukt al een heel stuk minder door. Ook rult het papier minder. Ik heb bewust voor de Hollandse kleuren gekozen. En laat oranje nu net mijn lievelingskleur zijn.




Gekleurd met Stabilo stiften en met Gelpennen van de Action
 Het laatste plaatje heb ik gekozen voor de wel bekende kus poppetjes. Dit plaatje is extra speciaal voor mij. De kus poppetjes doen me altijd denken als Nederland en aan mijn vader. Hij heeft de kus poppetjes een keertje van mij gekregen. Dus pap deze heb ik speciaal voor jou gekleurd. Deze kleurplaat heb ik gekleurd met Koh I Noor potloden. Later heb ik de kleurplaat
gedoezeld.

Gekleurd met Koh I Noor Potloden
 Heel Holland Kleurt Nederland is een veelzijdig boek met heel veel (Hollandse) vrolijke kleurplaten.


Dit boek is te koop bij:Mombooks voor 8,99






Geschreven door: Renée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten