donderdag 5 oktober 2017

Harry Potter Jubileum Editie


Van BBNC Uitgevers  heb ik dit boek mogen ontvangen mijn dank hiervoor.
Om heel eerlijk te zijn als eerste toen ik dit boek thuis ontving dacht ik oei.... ik kijk niet naar Harry Potter (ben waarschijnlijk een van de weinigen...). Hoe moet ik hier nu aan beginnen....  Nu hou ik gelukkig van kleuren en gelukkig bestaan er genoeg zoekmachines die mij kunnen helpen. Sorry alvast als ik de namen compleet fout zeg...














Het boek heeft een luxe uitstraling en het papier voelt stevig aan. Het heeft verschillende afbeeldingen van de acteurs. Maar ook van de dieren en mysterieuze monsters en wezens.Achter in het boek vind je en paar echte afbeeldingen uit de film. Erg handig voor mij.


Als eerste heb ik dit paardmens iets gekleurd. Op internet heb ik de kleuren een beetje opgezocht. Ik heb het gekleurd met Stabilo stiften. Ik vond het niet echt fijn kleuren. Het streept nogal. 
Na de stiften wou ik toch ook graag mijn potloden gebruiken.



Wederom heb ik opgezocht hoe dit ingekleurd moest worden. Want dit had ik nooit kunnen raden..... kom ik achteraf achter in het boek het logo gewoon staat (dom dom dom). Maar dan weten jullie het alvast wahha :)






Voor mij is dit boek erg lastig. Ik snap niet alles uit dit boek. Maar met een beetje fantasie is het alsnog gelukt. Het papier is goed te doen met stift en potlood. Voor een Harry Potter fan zeker een must.  




Dit boek mag je als Harry Potter fan niet missen ....
Hij is te bestellen bij Bol.com voor 14.99




Samenvatting

In deze speciale editie vind je een selectie van het artwork uit het Harry Potter kleurboek voor volwassenen, Harry Potter Magische Wezens en Harry Potter Magische Plekken & Personages, maar ook spiksplinternieuw werk dat speciaal voor dit kleurboek is gemaakt.
De ingewikkelde lijntekeningen zijn geïnspireerd op de Harry Potter films. De complexe designs in dit kleurboek bieden je uren ontspanning en artistiek plezier. Het is een perfect cadeau voor Harry Potter fans van alle leeftijden. Tevens bevat dit boek ter inspiratie een selectie full colour platen: stills en concept art uit de making-of Harry Potter films om je creativiteit te stimuleren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten