woensdag 7 juni 2017

Het achtste enige echte mandala kleurboek!

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het boek Het achtste enige echte mandala kleurboek boek thuis
gestuurd ... Dank jullie wel hiervoor!

BBNC Uitgevers heeft inmiddels het achtste deel uitgebracht van deze serie en ieder boek is weer uniek kwa mandala,s

Het papier is weer zoals we gewent zijn .En zoals bekend weer gedrukt op 200 Grams papier ... .. Hier heb ik niets op aan te merken ...Mijn ervaring met deze boeken is als ik met Stabilo hier in kleur dat het niet doordrukt .... Dit houd wel in dat ik maar 1 keer over het zelfde stukje ga .. Mocht ik er met een 2e laag overheen gaan, Dan wacht ik ook echt dat de eerste laag goed droog is anders maak je dus wel kans dat het doordrukt ....


Er staan natuurlijk weer  70 prachtige mandala,s in maar ook een enkele waar ik dus niet aan zou beginnen .... Dit zijn voornamelijk de platen met gebouwen .... Voor de rest staat er weer super veel keus in waar iedere mandala fan zich wel weer aan durft te wagen ....

De eerste plaat die ik heb gekleurd heb ik besloten met stift  en fineliner te kleuren ..Dit ging weer erg fijn op dit papier ....En zoals ik hierboven al vermelde Drukt het niet door ...
Uit ervaring weet ik inmiddels dat je in deze boeken ook met Aquarell potloden kan kleuren En dat het papier zich goed houd na het bewerkt te hebben met water ....







Mijn 2e plaat die ik heb gekleurd was een plaat waarbij ik heel wat frustratie heb gemerkt... Niet omdat de plaat niet mooi is ... maar puur omdat ik er te lang mee bezig was voor mijn gevoel ... Hi hi des te meer ik aan het eind kwam des te moeilijker ik hem vond en ik het niet meer "wist"...
Maar door reacties op mijn groep kreeg ik weer een positieve instelling en heb gelukkig niet opgegeven (wat ik normaal wel doe) ..... Of ik blij ben met het resultaat? YES!!!! Ben heel erg tevreden over het resultaat ...
Deze plaat heb ik gekleurd met 4 kleurtjes van de Karmina Cretacolor.. En dit werkte super ...Al gaat mijn voorkeur toch echt naar stift uit met Mandala,s ..

En ja ben ook weer fan van dit deel!En kijk weer uit naar een eventuele volgende deel 😉
Dit boek is te bestellen bij Bol.com voor 12,50

Hieronder enkele voorbeelden uit het boek .... Zoals je ziet zitten er weer prachtige platen tussen en ja ik raad ook dit boek weer aan...



















Eigenlijk ben ik over alle delen wel te spreken ... Want iedere deel heeft wel weer een moeilijkheidsgraad ...Mijn andere reviews over de overige delen kunnen jullie lezen via de volgende links ...
Enige Echte Mandala kleurboek
Het Tweede Enige echte Mandala kleurboek
Het Derde Enige echte Mandala kleurboek
Het vierde Enige Echte mandala kleurboek  + inzage boek
Het vijfde enige echte mandala kleurboek
Het zesde enige echte mandala kleurboek 
Het zevende enige echte mandala kleurboek 

Beschrijving van het internet :

Mandala's zijn het favoriete onderwerp van volwassenen om in te kleuren. Ze vormen een bron van rust, wijsheid en meditatie en het inkleuren van mandala's heeft dan ook een haast meditatief effect. Maar door de bijzondere details en prachtige geometrische figuren zijn mandala's ook gewoon heel leuk om in te kleuren. Ze zorgen ervoor dat je je dagelijkse beslommeringen even achter je kunt laten en dat je je creativiteit de vrije loop kunt laten. Het is dus geen verrassing dat de mandalakleurboeken ongekend populair blijven onder de fanatieke en beginnende kleurders. 'Het achtste enige echte mandalakleurboek' bevat 70 nieuwe, gedetailleerde mandala's op 200 grams papier, wat het boek geschikt maakt voor een verscheidenheid aan materialen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten