zaterdag 10 juni 2017

Hebben jullie al een boek vol?

Ik ben al verschillende filmpjes tegen gekomen op het internet van boeken die helemaal vol gekleurd
waren ..En wat leek dat gaaf!!!!


Ik moet jullie eerlijk bekennen dat het mij niet is gelukt... En toch lijkt het me wel supergaaf om een boek vol te hebben gekleurd.... Ach wie weet ooit..



Nu is mijn vraag aan jullie is jullie dit al eens gelukt? En wil je eventueel een filmpje sturen van jou vol gekleurde boek? Het lijkt me super leuk om onder dit bericht een mooi overzicht te krijgen ...

 Van Lindsay Timmermans Bouwhuis kregen we haar vol gekleurde boek Mijn wonderlijke wereld deel 1 toegestuurd .. Wat ziet het er weer prachtig uit he...





Van Christel Bakkers kregen we een aantal  prachtige filmpjes ...


                                                       Filmpje 1 Turkisch Designs



Enige echte mandala kleurboek om te versturen 


Kaleido Color




Mandala Prodigiosi 2


Mandela Techellations 2



100 Creaties mandala 


Van Ell Daniel kregen we ook 2 filmpjes toegestuurd van haar Mijn Wonderlijke Wereld boeken  van Masja van den Berg van MasjaArtwork ... Dank je wel Ell 









Dus heb je een boek vol stuur je filmpje in via Perfectsweetcolors@hotmail.com .. Of stuur mij de link van je Youtube :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten