woensdag 28 juni 2017

1 plaat tegelijk kleuren of meerdere

Meestal kleur ik 1 plaat tegelijk en pak pas een nieuwe als deze helemaal af is.
Gekleurde plaat
Dat komt denk ik omdat ik het irritant vind om te wisselen tussen platen en omdat ik eerst iets af wil hebben voor ik met wat anders verder ga.
Once upon a time
Maar heel soms heb ik een plaat die zo groot is dat af en toe tussendoor toch even een snelle doe.
Wat doe jij kleur je meerdere platen tegelijk of kleur je er ook eerst een af voor je verder gaat met de volgende?


2 opmerkingen:

  1. Ik kleur 1 plaat tegelijk, als ik stop met een plaat, ben ik geneigd hem niet meer af te maken 😏

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kleur meerdere elke dag wel stukje hier en stukje daar...vind ik heerlijk...maak ze wel altijd af!!

    BeantwoordenVerwijderen