dinsdag 23 mei 2017

Het Tattoo Kleurboek

Na vele leuke kleurplaten van onze leden gezien te hebben uit dit boek ben ik ook heel blij dat ik dit
boek mocht reviewen.


Binnenkant van het Tattoo boek is deels ingekleurd met een mooie goudkleur.

Het Tattoo Kleurboek heeft 100 ontwerpen. Van schedels, haaien, tijgers tot mooie vrouwen, bloemen en hartjes. Het is een heel uitgebreid boek. Het eerste wat mij opvalt is dat het papier een beetje stug aanvoelt. Dit vind ik persoonlijk juist fijn kleuren met kleurpotloden. Maar ik hoor hierover wat gemengde meningen. Met stiften is dit boek niet fijn te kleuren. Het drukt door en het papier zuigt het inkt op.  Deze kleurplaat heb ik gekleurd met Stabilo stiften. Zoals je kan zien is de kleurplaat op de achterzijde onbruikbaar. Hieronder een leuke kleurplaat die met stift is ingekleurd.







Helaas drukt de stift door.
 Zelf hou ik niet zo van tattoos maar dit boek is echt een heel leuk boek om te hebben. Juist door de veelzijdigheid van kleurplaten is dit kleurboek voor een ieder erg leuk of je nou  tattoos leuk vind of niet!!!


Dit boek is te bestellen bij bol.com voor 11,90


Geschreven door: Renée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten