woensdag 31 mei 2017

Budgettip Action

Deze week heb ik weer lekker gesnuffeld bij de Action. En ik kwam daar 2 boekjes tegen die ik nog niet eerder daar heb gezien. Wellicht zijn deze boekjes al langer te koop maar mij niet opgevallen. Toch wil ik dit met jullie delen.

Het eerste boekje heeft een handig formaat. Kan zo in je tas of als je op vakantie gaat past deze zeker in de koffer of tas.

In het kleurboekje vind je veel verschillende soorten kleurplaten dus voor iedereen geschikt. En voor het geld hoef je het niet te laten liggen. Dit boekje is te koop voor maar 0.89ct

Het tweede boek wat ik tegen kwam heeft maar liefst 160 kleurplaten. Dus vele uren kleurplezier voor maar € 1.99
Zoals je op de achterkant kan zien ook in dit boek vele verschillende soorten kleurplaten.


Wie heeft een van deze boeken al in huis??? En wat zijn jullie bevindingen??

Heel veel kleurplezier!!

1 opmerking: