maandag 10 april 2017

Tangle magie

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het boek Tangle Magie thuis gestuurd ...Dank jullie wel 😀💪


Als ik het boek thuis gestuurd krijg.. Trekken mij de kleuren maar ook vooral het mystery aan ....
Toch moet ik eerlijk bekennen dat ik dit boek al een tijdje in huis heb ...
De platen die er in staan hebben een beetje een Halloween style... Veel heksen waarzegster glazenbollen en zelfs tarot kaarten...
In eerste instantie Dacht ik dat het wel mijn smaak zou zijn gezien de heksen tarotkaarten en glazenbollen maar helaas is dit niet de soort platen die ik er in verwachte ...

Ik heb natuurlijk al 2 eerdere delen van Jessica Palmer van BBNC uitgevers mogen reviewen..
Dit waren Tangle woud en Tangle baai ....


Toch kon ik me zelf niet tot dit boek niet echt zetten ... Vond de platen niet echt mijn smaak ...
En vond het heel moeilijk een keus te maken welke ik zou gaan kleuren ....
Omdat ik natuurlijk de 2 andere boeken   al heb mogen reviewen kan ik jullie wel zeggen dat het papier mooi helder wit is.. Het voelt dik aan en het is voor verschillende Materialen geschikt ....
Mijn ervaring is dat Stiften zoals Stabilo en Bruynzeel niet doordrukken ..
De kleurplaten zijn dubbelzijdig gedrukt ....Dus mocht je met een Marker type willen kleuren in dit boek Zal dit vrijwel altijd doordrukken naar de andere kant van de plaat....


De kleurplaat Die ik heb gekleurd was de klaver 4 ... Heb hier verschillende merken potlood voor gebruikt.. Bruynzeel , Stabilo, Lyra ... Maar ook Gelpennen van verschillende merken ...

Ondanks dat het boek niet mijn smaak is geloof ik best dat er onder jullie leden mensen zijn die dit boek prachtig zullen vinden ......
Mocht je liever eerst een filmpje zien dan is dat natuurlijk ook mogelijk via de volgende link 😁...


Dit boek is te bestellen bij Bol.com 10,99









Geen opmerkingen:

Een reactie posten