dinsdag 28 maart 2017

Vive le Color Japan

Van Your Colour Creations kreeg ik het boek Vive le Color Japan thuisgestuurd...dank jullie wel hiervoor 🎕....


Het boek bestaat uit 72 kleurplaten en alles enkelzijdig gedrukt .En het papier voelt zeer stevig aan ... .. Dus weer voor lekker veel kleurmaterialen geschikt...

Het boek straalt aan de voorkant rustig uit wat ik al erg leuk vind .....

De naam van het boek zegt het al dit gaat voornamelijk over Japan ... Mooie Koi karpers, bloesems,  gebouwen je kan het zo gek niet bedenken of het staat er wel in....



Bij de eerste plaat die ik heb gekleurd heb ik bewust 3 kleuren gebruikt ... 1 roze 1 bruin en voor de achtergrond een zeegroene pastelkrijt ... Helaas is dit niet goed te zien op de foto .... Maar geloof mij het was een uitdaging... Check maar eens de punt van de potlood hier links op de foto ...De kleurplaten die er in staan verschillen kwa lijnwerk de ene plaat is zeer priegel zoals de magnolia,s die ik heb gekleurd.. En de ander heeft iets dikker lijnwerk.. Ben in ieder geval blij met het eindresultaat 😉







De 2e plaat heb ik gekleurd met stiften .. De Bruynzeel, Stabilo... Ik was dit een keer tegen gekomen op een andere site ... Ze noemen dit Focal point ... En Sja met drukke platen weet ik me eigenlijk nooit zo goed raad vandaar dit maar toegepast ... Moet jullie zeggen dat het stift totaal niet doordrukte Zelfs niet toen ik voor de 2e keer over het grijs heen ging.... En ben  ook deze keer  tevreden met het resultaat ....




Eerlijk gezegd had ik wel een iets andere style kwa platen verwacht,  maar hij valt mij beslist niet tegen ...Vind het super handig dat het boekje niet te groot is 15x168x168mm.. En de platen zijn er makkelijk uit te halen ...
Dus ja ik raad hem aan 👌Hij is te bestellen bij Your Colour Creations voor 10,99


Mocht je toch eerst inzage willen van dit boek Klik dan hier voor de algehele link ...




Samenvatting
Colouring is calming! Adults are rediscovering the soothing effect of filling in colouring books, especially those with intricately beautiful designs. This Japanese themed colouring book offers 72 pages of eastern-inspired patterns, each printed on a single sheet of high-quality paper stock (suitable for multiple mediums). The stiff-backed square pad makes it easy to colour anywhere and the detachable pages encourage you to display and share your favourites--two qualities that make this book unique in the colouring book genre. Also available in this series: Vive Le Color! Japan (Colouring Book), Vive Le Color: India (Colouring Book). And publishing in October 2015: Vive Le Color! Energy (Colouring Book and Pencils), Vive Le Color: Harmony (Colouring Book & Pencils), Vive Le Color! Serenity (Colouring Book and Pencils), Vive Le Color: Vitality (Colouring Book & Pencils)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten