vrijdag 24 maart 2017

Ontwerp je eigen kleurplaten met de ColoSolo app



Goed nieuws deze ontzettend leuke app is nu ook beschikbaar voor je Android tablet
Download hier de app voor je Android tablet : Android App
Download hier de app voor je Ipad

——————————————————————————————————-

Nadat ik verschillende kleurboeken had gekocht wilde ik unieke leuke platen.

Kleurplaten die ik zelf kan maken en uit kan printen. Nu ben ik zelf totaal niet creatief qua tekenen.
Dus ging ik opzoek naar Apps waarmee ik toch zelf mijn kleurplaten kon maken.

Via mijn Ipad zag ik deze Apps voorbij komen:
                                                           
ColoSolo Man 






ColoSolo Fly 














 ColoSolo Box:




Deze Apps zijn speciaal ontwikkeld om verschillende kleurplaten te ontwerpen

Als eerste heb ik ColoSolo Man gedownload. Deze app is gemaakt om je eigen Mandala’s te ontwerpen. Het was even zoeken hoe ik precies de eerste ronde ingevoegd kreeg. Ik dacht dat ik kon slepen maar ik moest op het 1-tje drukken. Hierna verscheen de geselecteerde ronde direct op mijn scherm.


Na wat passen schuiven en plaatsen is dit mijn uit eindelijke Mandala geworden.
Deze heb ik verzonden naar mijn printer zodat ik hem kon uitprinten en inkleuren:




Ik kon het niet laten om nog een Mandala te maken. Dit is hem geworden:
Voorbeeld Man

Toch wilde ik ook nog wat andere platen maken.

Daarna heb ik ColoSolo Fly gedownload. Hiermee ontwerp je een kleurplaat met diverse dingen die in je lucht aantreft. Van luchtballon tot vogel.Omdat ik nu wist hoe je alles kon invoegen, draaien, verkleinen of vergroten ging het een stuk makkelijker om een plaat te ontwerpen. Ook deze heb ik uitgeprint en ingekleurd:








En ik kon het niet laten om ook de laatste uit deze rits te downloaden.
Dit is de ColoSolo Box app. Hiermee kan je een leuke kleurplaat ontwerpen over de dingen die kan vinden in doosjes.
Je vind hier heel veel verschillende plaatjes die je kan toevoegen. Ik heb het nodige vergroot, verkleind en gedraaid. Uiteindelijk had ik deze plaat gemaakt en geprint. En natuurlijk ook ingekleurd:

Het zijn super leuke apps. Je maakt je kleurplaat zoals jij wilt. En niemand maakt dezelfde kleurplaat. Hierdoor heb je echt altijd een unieke kleurplaat. Je vind ze in de App-store(iPad) voor €1,99 per app. Ze zijn op dit moment nog niet verkrijgbaar voor Android of mobiel.


Dit bericht is een Advertorial










Geen opmerkingen:

Een reactie posten