donderdag 1 december 2016

Kleur je eigen Van Gogh - Kleur je eigen Hollandse Meester

Van karakter uitgevers ontving ik 2 boeken, Kleur je eigen van Gogh.
En kleur je eigen Hollandse Meester.... Dank jullie wel hiervoor

De boeken die ik ontving zijn a3 formaat en bestaat uit een serie van 5 boeken ik heb hier 2 van mogen ontvangen .... de 5 titels uit deze serie zijn:

Kleur je eigen Van Gogh ( 30 platen )
Kleur je eigen impressionisten ( 22 platen )
Kleur je eigen Klimt ( 22 platen )
Kleur je eigen Spaanse meester ( 24 platen )
Kleur je eigen Hollandse meester ( 22 platen )


Zelf heb ik niet zoveel met kunst  .. Maar de boeken die ontving vond ik wel leuk..







Uit het boek van van Gogh heb ik besloten om met markers te gaan
kleuren ... De platen zijn enkelzijdig gedrukt en ben van mening dat je met veel kleur materialen aan de slag kan .... Moet eerlijk bekken dat het gebruik van markers heel fijn was op dit papier.....






Ik heb uit ieder boek 1 plaat gekleurd En poging gedaan met verf en kwast ... En moet eerlijk zeggen dat het wel fijn werkte.. Voor iemand die kan schilderen weet ik zeker dat het papier heel goed van kwaliteit is ...Zoals jullie zien word mijn schilderkunst er niet beter op ....

Maar de aanhouder wint toch?

Denk dat voor iedere kunst liefhebber wel iets moois in de boeken staat .. zoals ik al zei heb niet veel met kunst maar er staan leuke platen in ....


Ben je nieuwsgierig geworden naar deze boeken dan kun je ze bestellen via Karakter uitgevers of bij Bol.com






Geen opmerkingen:

Een reactie posten