maandag 28 november 2016

Het vragen uurtje met Renée de Lange- Dijk

Wie ben je? 
Ik ben Renée 33 jaar. Moeder van een prachtige dochter. Ben gek van dieren en kleuren natuurlijk. Ik
beheer samen met een paar andere dames de groep Kleuren Voor Volwassenen. Daarnaast hebben we een leuke website met veel tips en leuke reviews op gebied van kleuren. 

Wat is je favoriete boek? 
Hmmzz vind ik een hele lastige vraag. Ik heb veel favorieten. Het is ook maar waar je net zin in heb om te kleuren. Het leukste om te kleuren vind ik dieren en natuur.  Maar ook mandala's.  Daarnaast vind ik het ook leuk om kleurplaten te kleuren die ik kan vinden op Pinterest. Het liefst iets over elfen. 
Wat doet kleuren met je?
Na een drukke dag werken/huis etc. is het heerlijk om te ontspannen. Even helemaal nergens aan denken. Het is voor mij een soort van meditatie. Enige nadeel wat ik heb... ik kan moeilijk stoppen met kleuren. Soms denk ik nog even een uur kleuren.... maar een uur kleuren lukt me nooit het worden er altijd meer. 

Wat is je lievelingskleur en zie je dit ook terug in het kleuren? 
Mijn lievelingskleur is oranje. Eigenlijk kleur ik daar heel erg weinig mee. Geen idee waarom niet 😝

Welke kleuren gebruik je nooit? 
Ik gebruik alle kleuren wel. Ook omdat ik mee doe met de buddy challenge in de Perfect Sweet Colors groep. Daardoor gebruik je sneller kleuren die je anders minder zou gebruiken. 

Op welke kleurplaat die je hebt gekleurd ben je het meest trots?
 Eigenlijk ben ik het meest trots op mijn eerste kleurplaat. Het is niet de meest mooie maar ik heb hier
wel de meeste herinneringen aan. En toch gekleurd met oranje whahah 

Waar kleur je het liefst mee stift of kleurpotlood? 
Ik kleur met beide. Waar ik eigenlijk op dat moment zin in heb. Mandala's vind ik mooier met stift, maar dat is persoonlijk. Dieren kleur ik het liefst met potloden. 

Heb je ook een favoriete merk om mee te kleuren? 
Mijn Kohl I Noor en Bruynzeel potloden

Waar haal jij je boeken (winkel) of kleurplaten ( site) ? 
Ik koop meestal mijn boeken bij de Boekenvoordeel of bij de Bruna. Daarnaast koop ik ook via bol.com en kleurboekenwinkel.  Ik kleur ook veel kleurplaten die ik heb gevonden via Pinterest. 

Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje? 
Dagdrommar!!! Even mijn man lief aankijken. 






Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan? Ga lekker kleuren. Geniet ervan. Je hoeft geen ervaring te hebben
als je maar lol heb en er ontspanning uit krijgt!!  


Heb je zelf een blog of of of? zoja link
Like pagina Facebook : Kleuren Voor Volwassenen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten