zondag 18 september 2016

Kleuren op nummer -Dieren

Van BBNC Uitgevers kreeg ik het boek kleuren op nummer-dieren toegestuurd
Dank jullie wel hiervoor...

Dit boek staat boordevol tips en uit 3 categorieën. Beginners,gevorderd, en expert..
En geloof me expert is echt wel een graadje verder dan alleen maar kleuren op nummer hoor..
De platen voor de beginners staat dus cijfers in de vlakken. De pagina,s voor gevorderd worden er enkel cijfers
weggelaten en voor de expert zijn de vlakjes veel kleiner en totaal zonder cijfers ...
Op pagina 16 heb je een overzicht van de kleuren die je per nummer kan gebruiken ...
Natuurlijk kan je hem ook naar eigen fantasie invullen ....

De dolfijnen die heb ik gewoon gekleurd aan de hand van de kleurenschema op pagina 16
ik heb hier stiften voor gebruikt en moet zeggen ik had geen last van doordrukken ....
En ook als was dit wel het geval dan maakt het nog niet uit want de kleurplaten zijn enkel gedrukt ...



De 2e kleurplaat die ik heb gekleurd was de kwal ...Ik heb hier gewoon kleurpotlood voor gebruikt het papier voelde wat glad aan tijdens het kleuren maar heb er verder geen problemen mee ondervonden de pigment van het kleurpotlood pakte heel goed op het papier...
Hier heb ik ook de kleuren gebruikt die werden aangegeven in de schema...

Maar toch een beetje mijn eigen draai aangegeven..Vind hem best aardig gelukt :) ...

Natuurlijk kan je ook besluiten om zelf je eigen draai aan te geven door te stippelen of andere werkjes erbij in te brengen ... Dit is echt een boek waar je je fantasie lekker op los kan laten gaan.....



Soms ben ik even toe aan een plaat waar ik niet teveel bij hoef na te denken ... En kan mijn rust dan heel goed vinden in de kleuren op nummer boeken! ...
Ben ook erg blij met dit boek en de tips die hier in staan ... Is echt weer een super leuke aanvulling op mijn collectie ....
Alhoewel ik toch liever even wacht met de kleurplaten voor experts :) .....

Dus hou jij net als ik van uitdagende kleurplaten en ook nog eens van kleuren op nummer? Dan is dit echt iets voor jou ...
Hij is te bestellen bij Bol.com voor 9,99

Samenvatting
Stel je kleurvaardigheden op de proef met een nieuwe kleuren-op-nummer: DIEREN, een spannende en vernieuwende manier van de bekende puzzel. Ontspan en laat je creativiteit de vrije loop terwijl je kleuren naar een hoger niveau tilt! Gebruik potloden, markers, krijt of stiften om de geometrische vormen af te maken. Naarmate het boek vordert worden de tekeningen steeds complexer. Je krijgt de vrijheid om je eigen kleurenpalet te kiezen zodat je echt je eigen draai aan de tekeningen kunt geven. De meer dan dertig dieren in dit boek zullen creatievelingen van alle leeftijden aanspreken.

hieronder enkele voorbeelden uit het boek :


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten