donderdag 18 augustus 2016

De enige echte Mandala kleuragenda 2017

Van BBNC Uitgevers kreeg ik de enige echte mandala kleuragenda 2017  thuis gestuurd ....
Dank jullie wel hiervoor!


Toen ik de agenda thuis kreeg was het eerste wat me opviel de dikte van deze agenda...
Ik zal een foto bijvoegen kwa verschil van een gewoon boek .... Zoals je kan zien is het een super dikke agenda... Wat ik persoonlijk erg fijn vind ....











Als ik de agenda doorblader valt me op dat de indeling mij al heel erg goed bevalt .. naast iedere mandala  staat een leuke spreuk , En een week verdeeld over 2 pagina,s erna...












Het valt me op dat het papier vrij dik is , Dus heb mijn  stiften erbij gepakt , En ben aan de slag gegaan ...Heb hier 3 mandala,s gekleurd in nog geen 4 uurtjes tijd .... De stiften streepten niet en ben dik tevreden over het resultaat ... De mandala,s die in dit boekje staan zijn niet echt uniek Maar dat mag de pret niet drukken ... Vind dit namelijk super leuke mandala,s om te kleuren :) ...





Het voordeel van deze agenda vind ik hij begint in week 52 en eindigt in week 52 .... Dus moet nog even wachten om hem in gebruik te nemen ... Maar dat weerhoud me er niet van om al af en toe een mandala te kleuren .... Ben erg tevreden over deze agenda ..











Ook heb ik een plaat gekleurd met Aquarel ...Aquarel werkte ook heel fijn op dit papier Al zie ik mezelf nog geen aquarel potloden mee nemen voor onderweg hoor ha ha ha .... Maar was even leuk om te testen in de agenda .. het papier hield zich heel goed nadat ik het bewerkt had met water dus ook hier had ik niets over te klagen :)
Ik persoonlijk vind de plaat niet gelukt maar goed ook lelijke platen mogen geshowt worden toch?

Ach en mijn kleurblunders hebben niks te maken met deze gave agenda :) :)

Hieronder enkele voorbeelden uit de agenda.... Owja miss ook nog een aandachts puntje ,... Zoals je ziet is de agenda vrij dik .. Ergens was ik best bang tijdens het openslaan van de agenda,dat de dikte in de weg zou zitten... Maar dit is beslist niet het geval ... Hij is super soepel .. En  de dikte is beslist niet hinderlijk tijdens het kleuren...



Wil je deze prachtige agenda ook dan heb je nu de kans om 1 te winnen ... Ik mag namelijk 1 weggeven van BBNC Uitgevers  ....Hierover later meer op mijn Like pagina

Natuurlijk is deze super gave agenda ook te koop bij Allesvoorkleuren voor het bedrag van 14,99

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten