zondag 1 mei 2016

Het enige echt junglebook kleurboek

Net als de vorige keer laat ik 1 van mijn kinderen aan het woord over de boeken uit de serie jeugd van BBNC Uitgevers .. Dank jullie wel!




vertel eens wie je bent?
Hallo ik ben Jaicy en ben 9 jaar.

waarom heb je dit boek gekozen?
Ik vind junglebook een heel leuk verhaal en leuke film. En ik heb dit boek gekozen omdat hij dus over Junglebook gaat. En er staat een verhaal in.

wat voor kleurplaten staan er in dit boek?
Van jungle boek en van heel veel dieren

 

waarmee heb je in dit boek gekleurd?...
Met stift en gelpennen, en krijt

Wat vind je zo leuk aan kleuren?
Ik word er rustig van.

is het een dik boek?
Nee hij is niet zo dik maar wel leuk

Vind je dat andere kinderen dit boek ook moeten aanschaffen of krijgen?
ja










Het enige echte Junglebook kleurboek voor de jeugd is een erg leuk boek voor kinderen ... Maar ook uitermate geschikt voor volwassenen ... Bij mijn dochter merkte ik snel dat ze sommige dingen erg moeilijk vond en vroeg me vaak wat iets was .. Hi hi jaicy is wat dat betreft altijd een meisje die van "snelle"platen houd dus dit was echt een uitdaging voor haar ....
Toch merk ik dat ze het boek erg leuk vind en ze neemt ook echt de tijd om rustig de texten bij de kleurplaten te lezen ...

al met al een erg leuk boek voor zowel kind als volwassene ;)
Dit super leuke boek is onder andere te koop via BBNC Uitgevers voor het bedrag van 6,99


informatie van het internet :

Jungle Book is een van de beroemdste Disneyfilms aller tijden - het was de laatste film waar Walt Disney persoonlijk aan meewerkte. Het klassieke verhaal over weesjongetje Mowgli en zijn vrienden en vijanden in de jungle laat niemand onberoerd. Het unieke Enige echte Jungle Book kleurboek is een feest om in te kleuren: ontmoet Mowgli en de dieren in de jungle en kleur ze helemaal in je eigen stijl. Leuk voor kinderen én hun ouders!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten