maandag 23 mei 2016

Cretacolor Karmina kleurpotloden

Van De Kwast  kreeg ik een set Cretacolor Karmina kleurpotloden thuis gestuurd. Dank jullie wel!
Na wat over en weer contact was ik wel heel benieuwd geworden naar deze potloden omdat ze vrij onbekend zijn.

Toen ik het pakje eenmaal thuis had kon ik me geluk niet meer op ... Wat een grote doos!!!
Ik kreeg van de kwast de set van 36 kleurpotloden.En dit is dan ook direct de grootste doos die je van de Karmina aan kan schaffen.
Zelf had ik een wat kleiner set verwacht, Maar kreeg direct de grootste om te reviewen...Ben er super blij mee. De Cretacolor Karmina zijn in sets van 12 ,24 of 36 te koop..
Als ik de potloden uit wil pakken valt me als eerst op dat er een stevig karton om de doos heen zit ... Erg handig! .... En ja hoor daar is hij, een prachtige zilver kleurige kleurdoos .... Als ik hem open doe zie ik dat ze heel goed verpakt zijn... Met een folie om de potloden heen ...Nadat ik de folie heb verwijderd kan ik kan genieten van de super gave kleuren die erin zitten...En wat ruiken ze lekker!!! .... 





Toen ik mijn buuf de doos liet zien was haar eerste reactie, jij gaat vast alle potloden nu met de punt naar boven leggen zeker... 
Moest er best om lachen want dat was dus mijn eerste reactie toen ik ze zo zag liggen .... Maar nee ik laat ze mooi zo in de doos liggen zoals ze nu ook liggen toch ? :P .... 

Moet jullie eerlijk bekennen dat ik het er best moeilijk mee had om de potloden zo te laten liggen zoals ze lagen ha ha ha .... Maar heb het volgehouden!  Want vind het erg leuk staan en op 1 of andere manier straalt het super leuk uit! Vond het zelfs vreselijk als ik ze met de punt naar boven had liggen.. Zoals jullie al merken ben ik al helemaal wild van hoe alles verpakt is ... Maar nu waar het tenslotte om gaat hoe kleuren ze?!




Allereerst heb ik een kleurenkaart voor jullie in beeld gebracht...
En mijn eerste indruk wat een prachtige kleuren!op de kleurenkaart kan je zien dat ik van donker naar licht heb gewerkt ... Dit om te laten zien dat je verschillende tinten kan creëren met 1 potlood.







Ik heb besloten om 2 technieken toe te passen . 1 kleurplaat heb ik gekleurd door laag over laag te gaan kleuren met verschillende tinten ....
Dit ging echt prachtig de kleuren pakten goed. en ben zeer tevreden met het resultaat ,,, Deze potloden vind ik heel geschikt voor het laag over laag kleuren

De tweede kleurplaat die ik heb gekleurd heb ik dus ook bij gedoezeld ... Zal jullie eerst laten zien hoe de plaat er uitziet zonder gedoezeld te hebben ...


Zoals jullie zien is er veel wit in de plaat gebleven maar dit heb ik nabewerkt met een Doezelaar en geurloze terpentine...De doezelaar is een  strak opgerold stukje papier die je in de geurloze terpentine kan dopen om het streperige weg te krijgen.. Bij de rechter plaat kan je zien dat ik expres wat streperig heb gekleurd om jullie het effect te kunnen laten zien nadat ik hem hebt bewerkt met de geurloze terpentine ...
bewerkt met geurloze terpentine en de doezelaar 
En dit ging super!! De kleur liet zich mooi uitvegen...




Zoals jullie al merken ben ik helemaal wild van de kleurpotloden .. Vind dit een super aanvulling op mijn kleurspullen ....
En raad ze jullie ook zeker aan ....
Deze kleurpotloden zijn te krijgen bij De kwast vanaf het bedrag van 17,95


Wat ik trouwens ook wel erg fijn vind is dat je de kleurpotloden ook per stuk kan kopen bij de kwast dus raakt er een kleurtje op is hij makkelijk bij te bestellen voor 1,50












Geen opmerkingen:

Een reactie posten