maandag 11 april 2016

Tangle woud - BBNC Uitgevers !

Van BBNC Uitgevers  kreeg ik het boek Tangle woud thuis gestuurd. Dank jullie wel

Dit boek kende ik al via Youtube filmpjes en leden die hem in Engelse versie hadden gekocht...
Een boek waar ik erg nieuwsgierig naar was ....
Was dus ook erg blij dat ik hem mocht reviewen ....
De Nederlandse versie is precies hetzelfde hoor als de Engelse versie ....

Wat me opvalt aan het boek is dat de uitstraling al erg mooi is .. vind hem erg uitnodigend..
Het valt me direct op dat het papier mooi helder wit is en voelt vrij stevig aan..
De platen die in dit boek staan hebben allemaal met het bos gebeuren te maken ...
En waar je af en toe een verborgen schat kan vinden ....
Vind het een super gaaf boek vol magische afbeeldingen ....
Ik zal dan ook een filmpje van het boek  plaatsen onder aan deze review van de Engelse versie...
Dit maakt verder geen verschil kwa kleurplaten ....Ik ben in ieder geval verliefd ...


De eerste plaat die ik heb gekleurd was gewoon met kleurpotloden.
en heb verder geen rare dingen gemerkt ... Het werkte super fijn op dit papier...



De 2e plaat die ik heb gekleurd was met stift en gelpennen ...En dit drukte amper door ...
Er is wel iets te zien aan de achter kant maar vind het niet hinderlijk ..
Denk dat je dit makkelijk zou weg kunnen werken met pastel krijt..


Zoals beloofd hieronder een filmpje van het internet: 


Dit prachtige boek is te bestellen in de webshop van BBNC Uitgevers  Maar ook  AllesvoorKleuren  voor het bedrag van 10,99...

Informatie van het internet :

Waan je in een betoverd woud met de prachtige tekeningen van mystieke boswezens, elfen en een wirwar van mysterieuze planten en prachtige bloemen. Tijdens het kleuren ontdek je steeds meer verborgen schatten, zoals ringen, bedels, hangers en pendules. Dit kleurboek nodigt je uit om je verbeelding te laten spreken. Ga buiten de gebaande paden, duik het bos in en kruip onder heggetjes door. Voel je bovendien vrij om je eigen tekeningen toe te voegen!

Uitgevoerd op kwalitatief hoogwaardig crèmekleurig papier, dat de kleuren nog beter doet uitkomen.

Jessica Palmer gaf haar carrière als tv-producent op om zich geheel te wijden aan haar passie: beeldende kunst. Ze is nu zeer succesvol met het maken van illustraties en kunstwerken van papier.



Klik hier  voor de overige reviews die zijn geschreven ....Ook ben ik nog op zoek naar mensen die een gast review willen schrijven voor deze blog ... Het mag over kleurproducten gaan maar ook over kleurboeken die ik nog niet heb besproken op mijn blog ....Dus lijkt het je leuk om een review te schrijven over een bepaald boek  of materiaal Neem dan contact op via mijn Prive facebook  of per mail jacquelinenorder1978.jn@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten