woensdag 6 april 2016

Dream Doodles - Creative Haven !

Van de Kleurboeken-winkel kreeg ik het boek Dream Doodles thuis gestuurd. Dank jullie wel!

Toen ik het boek thuisgestuurd kreeg was mijn eerste reactie.. Ow my dit moet ik kleuren? ....
Normaal gesproken houd ik helemaal niet van drukke kleurplaten.. En dit neigde toch wel een tikkeltje naar het drukke...Toch vind ik de voorkant van het boek al super leuk!

Dit boek bestaat uit kleurplaten met Doodles en hier en daar een verborgen afbeelding...Achter in het boek staat beschreven welke afbeeldingen er verstopt zitten in de kleurplaat ...
Nadat ik een kleurplaat had uitgezocht. wist ik als snel dat ik hier alleen maar met stift in wou kleuren ... dit omdat de kleurplaten naar mijn mening toch veel leuker uitkomen ...

Toen ik eenmaal aan het kleuren was merkte ik toch wel dat het heel rustgevend was om een "drukke "plaat te kleuren... Ben ook erg blij met het resultaat....in deze plaat zat een paddenstoel en een slak verborgen kunnen jullie ze vinden?

De 2e plaat die ik heb gekleurd was met markers.. Hier bij heb ik echt me verstand op nul gezet en ben gaan kleuren met alle kleuren die me op dat moment voor de hand lagen ...
Ook deze vind ik zeer geslaagd ....










Nu hoor ik je denken van drukken markers niet door? ... Jazekers wel maar in dit geval maakt het niet uit ..Omdat de boeken van Creative Haven enkelzijdig gedrukt zijn.  Ik heb er wel voor de zekerheid een papiertje achter gelegd hoor, En zelfs daar lekte het wat op door...In de boeken van Creative Haven  zit ook een perforatierandje zodat je hem er makkelijk uit kan scheuren ...Uit ervaring weet ik ook dat de kleurboeken geschikt zijn voor verf en kleurpotloden ,, eigenlijk kan je er met veel materialen in werken ... Moet ook eerlijk bekennen ondanks mijn eerste reactie bij het zien van dit boek.. Dat ik  dit wel hele leuke kleurplaten vind om te kleuren... En raad dit boek ook zeker aan ...


Dit boek is te bestellen bij de nieuwe website van kleurboekenwinkel.online of via de oude weg maar  Kleurboeken-winkel onder bestelnummer  CP 02 Dream doodles  voor 8,95

Verzendkosten:
1 kleurboek                  - €2,00 verzendkosten
2 of meer kleurboeken  - gratis verzending 

Korting: 

Bij bestellingen vanaf € 50,00 ontvangt u 10 % extra korting!

Voor België hanteren wij lage verzendtarieven, informeer er naar.










































Klik hier  voor alles overige reviews die geschreven zijn ;)

2 opmerkingen: