dinsdag 5 april 2016

Art Nouveau Designs to color !

Van  Kleurboeken-winkel kreeg ik het prachtige boek Art Nouveau Designs. Dank jullie wel..

Ik was het boek al een aantal keer tegen gekomen op de site van de kleurboeken winkel. En hij leek me toen al heel erg leuk ...Was er ook erg blij mee toen ik hem binnen kreeg .. wat een prachtige platen staan hierin zeg..
Sommige kleurplaten doe me wat denken aan de grieken...Veel bloemen en sierlijke patronen...


De eerste plaat die ik heb gekleurd was met markers..Dit werkte erg fijn en eigenlijk niets op aan te merken.
Het inkt vloeide mooi....Ik heb hier de achtergrond bewerkt met pastelkrijt....

De 2e plaat die ik heb gekleurd was met de Stabilo Aquacolors ook hier heb ik geen problemen mee ondervonden .het papier bleef mooi glad toen ik het later bewerkte met water.

Zoals jullie al merken heb ik niets aan te merken kwa kwaliteit papier en dergelijke.ook de kleurplaten die hier instaan zijn veelzijdig en denk dat er voor ieder wel wat wils inzit ... Ik raad hem zeker weten aan!!
Zoals alle boeken van Creative Haven is dit boek ook enkelzijdig gedrukt. En het blijven stuk voor stuk prachtige boeken...
.





Ben je nieuwsgierig geworden naar dit boek en wil je hem ook hebben .... Dan is hij te bestellen bij  de nieuwe website van  kleurboekenwinkel.online of via de oude weg Kleurboeken-winkel voor 8,95 onder bestelnummer CH114 Art Nouveau Designs


 kortingen van de kleurboeken-winkel :

Verzendkosten:
1 kleurboek                  - €2,00 verzendkosten
2 of meer kleurboeken  - gratis verzending 

Korting: 

Bij bestellingen vanaf € 50,00 ontvangt u 10 % extra korting!

Voor België hanteren wij lage verzendtarieven, informeer er naar.



Wil je weten over welke boeken nog meer een review is geschreven? Klik dan hier voor de hele lijst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten