woensdag 2 maart 2016

top 10

Voor deze week heb ik weer een aantal leuke boeken voor jullie op een rij gezet.
Zitten weer super leuke tussen .. Sommige heb ik al maar naar veel ben ik ook heel nieuwsgierig.

Kijk jullie mee?
de volgende boeken zijn te koop bij de Kleurboeken-winkel bij een aankoop van 2 boeken krijg je al super leuke kortingen.



Bestelnummer: DZ15 Angels
Een prachtig boek met Engelen...Dubbelzijdig gedrukt.. Maar echt de moeite waard! 6,95






Bestelnummer: CH107 Dimensions
Prachtig boek met mooie kleurplaten allemaal enkelzijdig gedrukt. 8,95




Bestelnummer: DZ88 World of Dragons, Als je gek op draken bent mag dit boek niet missen in je collectie en dat voor maar 6,95 

                             

Bestelnummer: DZ113 Zendala
Lijkt me een super leuk boek ... heeft iemand van jullie hem al? 6,95






Bestelnummer : CH74 In full Bloom
Een boek die op mijn verlanglijstje staat, Lijkt me een super gaaf boek ;)








Allesvoorkleuren.nl super leuke site waar je veel boeken in 1 oogopslag ziet .... Hier weer een paar leuke op een rij.



 Hij is dan nog niet uit maar ow wat ben ik nieuwsgierig naar dit boek . Hij is te bestellen voor 12,50 bij Allesvoorkleuren.nl









1 van mijn favoriete boeken kan hier uren in bezig zijn.Maar dat heb ik al een keer verteld in een Review. Dit prachtige boek is te bestellen voor 12,50 bij Allesvoorkleuren




















Een prachtig boek.. En dat voor maar 5,99 bij Allesvoorkleuren

Een heel leuk boek waar je uren plezier aan kan hebben ook heeft Masja inmiddels 2 andere delen uitgebracht.. En Deel 4  komt binnenkort alweer uit.














Erg leuk boek.. Goede kwaliteit papier ....
Heb hem inmiddels zelf in huis en vind hem super leuk echt een aanrader te bestellen bij Allesvoorkleuren voor maar 10,99

















Even door gebladerd in de boekenwinkel lijkt echt een super leuk boek ... Ik zit dan niet in de serie of boeken. Maar de platen die hier instaan was ik direct opslag verliefd op..

Hij is te bestellen bij Allesvoorkleuren.nl voor 9,99















Mocht je zelf een leuk boek  of webshop weten die niet uit mijn top 10 mag ontbreken Mail dan gerust naar Jacquelinenorder1978.jn@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten