woensdag 23 maart 2016

Top 10 van 23-3

Vorige week hebben jullie mijn top 10 helaas moeten missen wegens het crashen van mijn computer.
Maar voor deze week heb ik weer ontzettend leuke boeken uitgezocht die me wel interessant lijken..
En die deel ik natuurlijk graag met jullie ...

De eerste reeks komt natuurlijk bij mijn favoriete webshop vandaan de Kleurboeken-Winkel
Voor deze week heb ik een aantal leuke dubbelzijdige boeken op een rij gezet.Klik hier voor het overzicht van de dubbelzijdige kleurboeken.

De dubbelzijdige kleurboeken kosten € 6,95 p/st.
Verzendkosten:
1 kleurboek                  - €2,00 verzendkosten
2 of meer kleurboeken  - gratis verzending



Bestelnummer : DZ 71a Walk in the woods
De naam zegt het al .. een heerlijk avontuur door het bos....




Bestelnummer: DZ 108 Fairyland
Elfjes en feeën mogen natuurlijk niet ontbreken in mijn top 10.




Bestelnummer: DZ 41 Arabic
Erg leuk boek... Klik hier  voor de review...die ik hier een tijdje terug over heb geschreven.




Bestelnummer: DZ 114 more mystical mandala,s
Alleen al door de uitstraling lijkt het mee een super leuk boek ....



Bestelnummer: DZ Tiffany Windows.
Dit boek blijft me gewoon trekken, heeft iemand van jullie hem al?







Ook de site allesvoorkleuren.nl heeft een mooi overzicht van verkrijgbare kleurboeken ... bij een bestelling vanaf 20 euro gratis bezorging van je pakketje... hierbij een aantal leuke boeken....





Zeedieren een Mindful kleurboek 12,50
Duik in de onderwaterwereld met deze serie van prachtige, mindful kleurplaten voor volwassenen.
















Rustgevende Mandala,s  8,99

Neem een moment voor uzelf en ga aan de slag met mandala's. Het inkleuren van mandala's is verrassend rustgevend en bovendien erg leuk. De afbeeldingen uit dit boek zijn geïnspireerd op de natuur en op geometrische vormen.









Voor mijn beste vriendin 8,99
Een speciaal cadeau Voor mijn beste vriendin voor een speciale vriendin Omdat ik om je geef, krijg je van mij dit boek. Om dit boek in te kleuren hoef je geen kunstenaar te zijn en heb je geen tekentalent nodig. Dure materialen zijn ook overbodig. Een beetje tijd, een paar potloden en stiften, 







Verborgen dierenrijk 9,99

100 kleurmysteries. Is het een mier of een leeuw? Een buffel of een reiger? Deze geheimzinnige kleurplaten maken van alle dieren kameleons! Dankzij de kleurcodes onder aan elke kleurplaat weet je welke kleur elk vakje moet krijgen. Zo ontdek je geleidelijk welk dier er schuilgaat op die bladzijde.






Tattoos Kleurboek   8,99

Of je nu een expert bent met inkt of nieuw bent in de tattoo wereld, geef de rebel in jezelf de vrije hand met deze gedurfde ontwerpen. 
Draken, schedels, bloemen en nog veel meer - leef je uit met de vele opvallende tattoos in dit boek. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten