woensdag 30 maart 2016

Top 10 30-3

Voor deze week heb ik weer een super leuke top 10 bij elkaar gezocht .. kijken  jullie mee? 
Voor deze week heb ik weer een paar leuke Creative Haven boeken uitgezocht. Ze zijn te bestelen bij De Kleurboeken-Winkel ...
Prijs per boek € 8,95.

Verzendkosten:
1 kleurboek                  - €2,00 verzendkosten
2 of meer kleurboeken  - gratis verzending 

Korting: 
Bij bestellingen vanaf € 25,00 ontvangt u 5 % extra korting!
Bij bestellingen vanaf € 50,00 ontvangt u 10 % extra korting!



 Bestelnummer: CH 82 art deco fashions
Prachtig uitdagend boek enkelzijdig gedrukt ... 


 Bestelnummer: CH 114 art nouveau designs 

 Bestelnummer: CH 122 ornamental fashions
 een boek waar ik heel nieuwsgierig naar ben... 




Bestelnummer: CH 79   vintage hand fans 
lijkt me een erg mooi boek .. alleen de voorbeelden trekken me al heel erg ... helemaal mijn style 




Bestelnummer: CH 117 zenscapes
Zenscapes een boek waar we afgelopen maand een leuke win-actie mee hadden op onze groep in samenwerking met de kleurboeken-winkel... 








mijn wonderlijke wereld  5,99

In 'Mijn wonderlijke wereld', het nieuwste kleurboek voor volwassenen van de bekende illustrator Masja van den Berg, kun je even wegdromen naar een andere wereld. Naar een wereld die bestaat uit bloemen, dieren, mandala's en andere patronen, die je gedachten verzetten en je even tot rust laten komen.


Vlinders   6,99

Vouw de kleurplaat open en ontdek een mooi kunstwerk om in te kleuren, inclusief achtergrondinformatie over de vlindersoorten.
 Sierlijke bloemmotieven 8,99

In dit kleurboek staan 12 A3-posters om urenlang te kunnen kleuren. De kleurplaten zijn geïnspireerd op de stijl van de 19e-eeuwse kunstenaar William Morris. Veel romantische en sierlijke motieven die erom vragen
de Verborgen oceaan  nu 7,50 normaal gesproken 10,90 ...

ontdek de verborgen schatten in de oceaan. Van zeemeerminnen tot koraalriffen, je kleurt ze net zo fleurig als je zelf wilt. In totaal 96 pagina's kleurplezier! MET uitvouwbare poster.




Feel Happy    6,99

Mindful kleuren voor dagelijkse ontspanning. In de drukte van alledag is het heerlijk om af en toe een momentje voor jezelf te hebben. Neem een paar potloden of viltstiften, kies een van de prachtige afbeeldingen in dit boek en geniet van de ontspanning die het kleuren met zich meebrengt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten