zaterdag 2 januari 2016

Zen kleuren en tekenen Agenda 2016

Van Backtobasix mocht ik de Zen agenda reviewen. Dank jullie wel!
Het nieuwe jaar betekend voor mij een nieuwe Agenda!
Zelf ben ik altijd heel kritisch om een agenda uit te zoeken kan er uren mee zoet zijn en uiteindelijk nog niet tevreden zijn met de agenda die ik gekozen heb.

Toch toen ik deze Agenda binnen kreeg was ik op slag verliefd.
Vaak vallen agenda,s mij na 2 a 3 maanden al uit elkaar omdat ik overal papiertjes in kwijt moet.
Bij Deze agenda zal het echter niet het geval zijn ... Het is een super gave agenda met veel opberg vakjes, heerlijk voor al mijn losse papiertjes.ook heeft de agenda een handige ringband waardoor je hem helemaal open kan klappen.
Ik heb altijd bij gebonden agenda,s dat ze me op den duur bij de naden los schieten en dus uiteindelijk met een halve agenda rondloop.Maar zal hierbij niet het geval zijn!.


Het papier voelt wat dun aan. en drukt ook iets door wanneer je er met stift in kleurt.Maar vind het zelf geen hinder.
Rechts op de pagina heb je een week weergeven... en links plaats voor notitie,s Wat ik dus zelf een voordeel vind van deze agenda, want maak namelijk graag notities.
Deze Zen agenda bevat veel mini kleurplaten om even snel in te kleuren. Maar ook wat grotere kleurplaten ..die dan weer vaak gecombineerd zijn met een opbergvakje....
Wat ik ook zo leuk vind aan deze agenda zijn de leuke spreuken die er in staan.
Ook worden in deze agenda vakantie,s uit heel NL genoemd.
de voorkant van de boek voelt heel stevig aan en heeft een dikke elastiek die eventueel de agenda dichthoud wanneer je hem in je tas meeneemt.
Al met al vind ik dit een supergave agenda waarin je kunt kleuren, tekenen (al laat ik het tekenen liever over aan de jullie) Maar waar ook veel opberg mogelijkheden in zitten.Wat ik ook ontzettend leuk vind is dat er 2 leeslinten in zitten.. erg handig om altijd de juiste datum er bij te pakken...
Ook zitten er achter in deze agenda handige stickers die je kunt gebruiken om een bepaalde dag een extra aandachts puntje te geven. Erg leuk!

een aanrader? jazekers!!! .Ondanks het dunne papier vind ik hem super gaaf en raad hem ook echt aan.Echt een Agenda waar ik het wel een jaar mee uithoud!





















De Zen Agenda is te koop voor 13,99 bij zowel de lokale boekhandels als online bij : Backtobasix
Heb jij deze Agenda al? Laat me in een reactie weten wat jij ervan vind.



                                       


2 opmerkingen:

  1. Wat n leuke review!
    Eigenlijk vind ik de meeste wel erg leuk om te lezen, maar deze spreekt me wel heel erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen