zaterdag 30 januari 2016

Poly Art Color- Uitgeverij Deltas !

Van Uitgeverij Deltas mocht ik dit nog niet verschenen kleurboek reviewen.
Dank jullie wel hiervoor!

Natuurlijk heb ik direct een beetje via google gezocht wat polyart precies was. En moet zeggen de dingen die ik tegen kwam zagen er geweldig uit.
Ik kon ook niet wachten tot het boek binnen zou komen.

Toen ik het boek binnen kreeg. en hem door begon te bladeren was ik direct helemaal verliefd.
De kleurplaten die in dit boek staan zijn allemaal dieren en enkelzijdig gedrukt. Dus voor veel materialen beschikbaar.
Zelf heb ik besloten om 1 met stiften combi gelpen te kleuren. En 1 met kleurpotloden...
De kleurplaten bestaan uit hoeken of polygonen -(is een meetkundige figuur in een plat vlak, gevormd door rechte lijnen)
Het boek is geschikt voor alle leeftijden. Denk dat iedereen hier veel plezier aan kan hebben.
Zelf vind ik het erg prettig dat er voor en achter in het boek voorbeelden staan van de dieren. En toch kan je hem ook helemaal na eigen zin kleuren.
Het resultaat blijft verbluffend. Iedere kleurplaat is trouwens voorzien van een handig scheurrandje voor als je hem bv in wilt lijsten. Vind dit boek erg leuk omdat het gewoon een heel ander iets is dan de "gewone"kleurplaten die ik gewend ben.
Vond het echt een uitdaging...


Of ik hem aanraad? Ja zeker weten. Dit prachtige boek komt 22 Februari in de winkel te liggen maar je kan hem ook alvast reserveren bij Bol.com voor 5,95





Samenvatting
Uitgever: Deltas Centrale uitgeverij
Nederlands
24 pagina's 12 kleurplaten
Deltas Centrale uitgeverij




Alle productspecificaties
De bijzondere illustraties in dit boek zijn allemaal opgebouwd uit een heleboel veel hoeken of polygonen.
Hierdoor zien deze tekeningen er grafisch trendy uit en zorgen ze voor een unieke kleurervaring.
Kijk voor de inkleuring naar de voorbeelden op de binnenkant van het omslag van dit boek of kies je eigen kleuren.
Het resultaat zal hoe dan ook verbluffend zijn!










Productinformatie
Met illustraties in kleur
Taal Nederlands
Afmetingen 3x222x240 mm
Gewicht 140,00 gram
Geschikt voor 0 - 99 jaar
Druk 1
ISBN10 9044744917
ISBN13 9789044744910




                                                             





Geen opmerkingen:

Een reactie posten