zondag 6 december 2015

Ramona

 Wie ben je?
Ik ben ramona, 33 jaar.Moeder van 3 kinderen, 2 jongens en 1 meisje4 huisdieren - 3 katten en 1 hond
Wat is je favoriete boek?
Ik heb een aantal favorieten. De drie delen van mijn wonderlijke wereld van Masja en het boek der wonderen 


 Wat doet kleuren met je?
Kleuren vind ik heerlijk ontspannend. Ik kan echt even mijn hoofd leegmaken als ik aan het kleuren ben.Na een drukke dag met drukke kids vind ik dat heerlijk.




Wat is je lievelings kleur en zie je dit ook terug in het kleuren?

Ik heb 2 favoriete kleuren en dat zijn paars en rood en dat zie je in bijna al mijn kleurplaten terug.Ik moet mezelf af en toe dwingen om die kleuren niet te gebruiken.

 Welke kleuren gebruik je nooit?
Ik heb geen kleuren die ik nooit gebruik,wel een aantal kleuren die ik heel weinig gebruik en dat is bruin, groen en grijs

 Op welke kleurplaat die je hebt gekleurd ben je het meest trots?
Ik ben op al mijn kleurplaten wel trots.Maar als ik toch mag kiezen zou ik  gaan voor de zigeunervrouw.De reden is dat ik heel weinig platen kleur waarin een gezicht of persoon in verwerkt is en ik dit de mooiste vind.

 Ben je op dit moment ook met een creatie bezig?
Ik ben op dit moment met een mandala bezig uit het enige echte mandala kleurboek voor volwassenen deel 1

Waar kleur je het liefst mee stift of kleurpotlood?
In het begin kleurde ik het liefst met stiften,maar ik kleur steeds meer met potlood omdat je met potlood meer kleureffecten kunt maken.


Heb je ook een favoriete merk?
Ik heb geen favoriet merk.ik kleur het meeste met stabilo stiften of de bruynzeelpotloden

Waar haal jij je boeken (winkel)  of kleurplaten ( site) ?
Kleurboeken haal ik meestal bij de Bruna of Readshop of bij de Action. Kleurplaten  meestal via Pinterest of Google
 Welk boek(en) staat er nog op je verlanglijstje?
Er staan een aantal boeken nog op mijn verlanglijstje.100 creaties mandala limited edition.Mijn geheime tuin,De Verborgen Oceaan en een kleurkalender

Mensen die net beginnen met kleuren zitten vol vragen,wat raad jij ze aan?
Wees niet bang om van alles uit te proberen qua kleurtechnieken en niet onzeker zijn over je creaties.Als je vragen hebt stel ze gewoon, want geen enkele vraag is stom en we zijn er voor om elkaar te helpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten