zondag 8 november 2015

Garden Fairy Alphabet- Kleurboeken-Winkel !

Een tijdje terug stuurde de Kleurboeken-winkel mij het boek Garden Fairy Alphabet toe om te reviewen.
Dank jullie wel hier voor.

Wat een prachtig boek, Zoals ik wel al vaker heb gezegd ben ik gek van vlinders bloemen elfjes en alles wat er tussen zweeft.Dus hier zullen geregeld reviews over verschijnen omdat ik er heel veel in mijn privé collectie heb. en die ik natuurlijk graag met jullie wil delen.
Ik twijfel dan ook geen moment om in  dit boek bezig te gaan ...
De naam zegt het al het is een boek wat over feeën en het Alfabet gaat.
Onder aan de kleurplaat staat beschreven welke bloem het is.
Zo heb je dus verschillende kleurplaten van bloemen-Feeën wat veel voorkomt in de tuin..

Mocht je niet weten welk bloem je aan het kleuren bent is het altijd handig om de naam van de bloem op te zoeken via Google
zo kun je (als je wilt)alles zo natuur getrouw inkleuren. Maar dit boek nodigt ook uit om je fantasie los te laten gaan.
Het boek is wel dubbelzijdig gedrukt En drukt helaas wat door bij het gebruik van stift..
Maar goed je kan natuurlijk altijd een kopie gaan maken van de kleurplaat wanneer je het toch jammer vind als het doordrukt.
Het papier is zoals we gewent zijn heerlijk om op te kleuren zowel met potlood als met stift.







Vind dit boek ontzettend leuk. En raad hem ook echt aan voor iemand die van Fantasy houden.
Er staan ontzettend mooie platen in waar je veel uren plezier aan kan hebben.
Dit boek is te bestellen bij de nieuwe site van de kleurboekenwinkel.online bestel je liever op de via mail dan verwijs ik je door naar de  Kleurboeken-winkel voor 6,95
De Kleurboeken-winkel heeft aantrekkelijke kortingen zie hieronder ;)

De dubbelzijdige kleurboeken kosten € 6,95 p/st.

Verzendkosten:


1 kleurboek                  - €2,00 verzendkosten
2 of meer kleurboeken  - gratis verzending

Korting:

Bij bestellingen vanaf € 50,00 ontvangt u 10 % extra korting!


Voor België hanteren wij lage verzendtarieven, informeer er naar.









1 opmerking: