maandag 5 oktober 2015

Keltische Mandala,s - Uitgeverij Panta Rhei

Van  Uitgeverij Panta Rhei  kreeg ik ook het boek Keltische mandala,s thuis gestuurd.
Dank jullie wel hiervoor!


De voorkant van het boek straalt veelbelovend uit..Voor in het boek staat een korte beschrijving
van wat een mandala nu precies inhoud..
En dat er geen "regels"aan verbonden zijn hoe je een mandala nu echt in moet kleuren.
Je kan er je fantasie goed in kwijt...
Het boek bestaat uit 32 kleurplaten,En de pagina,s zijn enkel gedrukt.  Dus je kan er met verschillende kleurbenodigheden in kleuren.

Zelf kon ik niet echt mijn rust in dit soort mandala,s vinden en heb dus ook maar 1 kleurplaat gekleurd.
Maar toch vind ik het resultaat wel heel leuk.Het papier is van goed kwaliteit. en het werkte goed met mijn kleurpotloden.
Zoals jullie wel al merken is de tekenstijl niet helemaal mijn smaak.
Maar ik geloof best dat er mensen zijn die hier juist wel van houden!
Dit is puur persoonlijke smaak.

het boek Keltische Mandala,s is te koop bij Uitgeverij Panta Rhei of bij  Bol.com



Samenvatting


Dit boek bevat uitsluitend mandala's ontleend aan de oude Keltische cultuur.
De kracht van de in elkaar gevlochten slangen en knopen is een van de weinige
bekende geheimen van dit uitgestorven volk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten