zaterdag 17 oktober 2015

Creatief Kleurblok Mandala,s- Edutrix BVBA

Van Edutrix BVBA kreeg ik het creatief kleurblok Mandala,s thuis gestuurd,Dank jullie wel hiervoor!

Zoals jullie wel weten heb ik ook een tijdje terug de kleurblokken vlinders en bloemen onder de aandacht gebracht Creatief Kleurblok Bloemen Creatief Kleurblok Vlinders 
Toen ik het boek creatief kleurblok mandala,s doorbladerde viel me op dat er enkele platen in staan die ook in andere kleurboeken staan,
Maar vind het zelf niet hinderlijk,  omdat het steeds weer een verassing is hoe een mandala er uit komt te zien..wanneer je hem hebt gekleurd.
Het boekje bestaat uit 48 kleurplaten,met zowel witte als zwarte achtergronden.


De eerste kleurplaat die ik heb gekleurd heb ik met koh i noor pastel potloden gedaan en dat werkte heel fijn op dit papier.
Heb hierbij gedoezeld  en dat werkte ook heel fijn... omdat pastel een krijt achtige soort kleurpotlood is en makkelijk uitveegd heb
ik aan het eind de kleurplaat ingespoten met blanke lak... Ondanks dat ik bang was dat het papier heel erg zou gaan krullen bij gebruik van blanke lak,Maar dit viel reuze mee  .. ja het papier krulde wat op tijdens het drogen ...Maar was al snel weer glad toen ik er iets zwaars op legde....


De tweede plaat die ik heb gekleurd wat stabilo68, staedtler, en gelpennen.. tuurlijk drukte dit wat door maar het voordeel
van dit boek is dat de kleurplaten enkelzijdig gedrukt zijn en dus je geen platen verknalt aan de
andere zijde..
Ben helemaal tevreden met ook dit kleurblokje van Edutrix net als de overige 2 delen..
Er staan ontzettend leuke kleurplaten in waar je vele uren plezier aan kan hebben. Echt een must voor de mandala liefhebber.

Het creatief kleurblok mandala,s is oa te koop bij de Kleurboeken-winkel voor 6,99


Maar ook bij bol.com is dit boek te koop



Geen opmerkingen:

Een reactie posten