zondag 20 september 2015

Het enige echte luxe kleurboek voor volwassenen- BBNC uitgevers !

Ook kregen we van BBNC uitgevers   in ons ambassadeurs pakket het enige echte luxe kleurboek voor volwassenen,dank jullie wel hiervoor



Het boek straalt super leuk uit .. de kaft heeft een mooie glans laag waardoor hij er luxe uitziet.
Als ik het boek open sla merk ik al direct dat het papier veel dikker is, dan overige boeken die BBNC uitgevers heeft uitgegeven...
Het boek heeft een ringband waardoor je hem mooi open kan slaan zonder dat de middenlijn beschadigd.
Ook hebben de kleurplaten een perforatierand waardoor je hem er makkelijk uit kan scheuren,zou je je kleurplaat willen inlijsten of dergelijke.



Terwijl ik het boek doorblader valt me op dat de kleurplaten die er in staan niet echt uniek meer zijn,
De meeste platen ken ik al van de overige boeken van de enige echte serie.
Dit vind ik op zich best jammer... Omdat ik toch wel wat anders verwachte van het enige echte luxe kleurboek.
Zelf word ik er wat simpel van, en vind de platen niet echt uitdagend meer....

Toch Heb ik 1 plaat gekleurd met de stabilo en kwa doordrukken totaal geen last.
Aan de kwaliteit van het boek heb ik ook niks aan te merken





Ook heb ik een plaat gekleurd met aquarel potloden van lyra en  stabilo,
Wat ik later heb bewerkt met een kwastje en water.. Bij deze techniek begint vaak  het papier te bobbelen wanneer het opdroogt.
Met deze plaat had ik hier beslist geen last van .. vind dit boek  ideaal om er dus ook nat in te werken...

Ben je toch nieuwschierig geworden Naar het enige echte luxe kleurboek voor volwassenen? hij is te bestellen via BBNC uitgevers  maar ook via Bol.com voor 19,95











1 opmerking: