vrijdag 21 augustus 2015

Mandala Magie Wenskaarten om zelf in te kleuren - Veltman Uitgevers





Van Veltman Uitgevers  mocht ik ook het boekje Mandala Magie Wenskaarten om zelf in te kleuren. Dank jullie wel hiervoor.



Al snel wist ik welke kaart ik in wou kleuren ben zelf gek op bloemen. En daar was mijn keus dus ook op gevallen ....
Ik heb besloten om 1 kaartje met gelpennen te kleuren en 1 met stabilo aqua color kleurpotloden
Beide werkten hier erg fijn in ...
Soms heb ik even geen zin in een plaat waar ik super lang bij zit ...
En dit kaarten boekje is er ideaal voor ...Vind het een super leuk kaartenboekje om er in bezig te zijn .....


Mandala wenskaarten is een boekje met 20 wenskaarten
De kaartjes zijn van mooi dik kwaliteit  en je kan er met verschillende materialen in werken ....
De kaartjes die er in staan hebben zwarte of witte achtergronden met mooie mandala,s
En dat voor maar 5 euro!


Dus houd je ervan om een kaartje te sturen dan is dit echt een leuk boekje om aan te schaffen
er staan veel verschillende soorten mandala,s in wat niet veel tijd rooft om te kleuren
Echt een must voor een mandala liefhebber  en natuurlijk als je graag kaartjes verstuurd ...

Ben je nieuwsgierig geworden naar Mandala Magie Wenskaarten om te versturen?
Hij is te bestellen bij Veltman uitgevers voor maar 5 euro!

Ook zou een lokale boekhandel hem voor je kunnen bestellen vaak is dat 1 werkdag voor hij er is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten