zondag 26 juli 2015

Holland in kleurkaarten holland en europa- forte uitgevers



Van Forte uitgevers  mochten wij 2 mapjes met ansichtkaarten reviewen.
Holland in kleurkaarten - Panorama Holland en Europa in kleurkaarten - Panorama Europa.
Dank jullie wel hiervoor 












Holland in kleurkaarten - Panorama Holland 

In dit mapje zitten 16 ansichtkaarten met daarop typisch hollandse afbeeldingen. Van kitesurfen op zee tot edelhert op de weide en van Amsterdam tot Volendam. De kaarten zijn vrij stevig zodat je de kaarten met van alles kunt in kleuren zoals stiften, potloden, verf etc. Het zijn kaarten met kleine vakjes waardoor ik het moeilijk vond om er 1 uit zoeken om in te kleuren. Ik heb 1 met stabilo stift en 1 met potlood ingekleurd. Mijn mening is dat je met stift ondanks de kleine vakjes toch een mooier resultaat krijgt dan met potlood. Met stift komen de kaarten meer tot leven.






















Europa in kleurkaarten - Panorama Europa
In dit mapje zitten ook 16 verschillende ansichtkaarten om in te kleuren. Op de kaarten staan plekken in Europa. Van Londen tot Praag en van Denemarken tot Griekenland. Ook hier kleine vakjes waardoor voor mij weer de keuze heel moeilijk was. Ook in dit mapje komen de kaarten meer tot leven als je ze inkleurt met stift.

Uitstraling van beide mapjes is heel vrolijk. Kwaliteit van het papier is mooi dik zodat je met stift niet door drukt. Ik kan er jammer genoeg niet mijn eigen fantasie in kwijt, omdat ik al gauw de kleuren gebruikt die bij een bepaald gebouw of natuur hoort.. Maar wie weet lukt het jou out of the box! ... 


Ben je nieuwschierig geworden naar deze ansichtkaarten en wil jij ze ook uitproberen. Dan kun je ze beide bestellen bij fortecreatief voor 9,95 
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten