donderdag 30 juli 2015

1000x van punt naar punt - Meesterwerken- Veltman Uitgevers

Van Veltman Uitgevers mochten wij het boek 1000x van punt naar punt - Meesterwerken reviewen
Dank jullie wel hiervoor





De eerste reactie toen ik dit boek zag was owww my goddd .... en dit moet ik gaan doen? Je creeërt een beroemd meesterwerk door van punt naar punt te gaan... Maar dit waren wel heel veel puntjes en cijfers!!
Maar toch weerhield het me niet dat ik ermee bezig ging ...
Maar zoveel cijfertjes ...
Wat ik wel erg leuk vind aan dit boek is dat je bij iedere 100 cijfers een andere kleur cijfer krijgt
erg handig tijdens het werken...
Want denk dat als alles in 1 kleur was geweest dat het me nooit was gelukt

De eerste plaat die ik "tekende"was 1 van  David van Michelangelo buonarroti
Op zich ging het wel redelijk Maar op den duur werden mijn ogen toch best heel moe van het turen.
op het eind vanaf 800 werd het helemaal een drama .... maar was blij met het resultaat...







Toen ik een buurvrouw van mij liet zien wat ik had gemaakt en haar vertelde Dat ik het aardig moeilijk kreeg met de kleine cijfers.. Bood ze me haar bril aan...En raad eens ... zag de cijfers harstikke duidelijk!!!!




Dus ik met bril op 2 andere platen gedaan .. en wat werkte dat heerlijk ....
Zag de cijfers nu een stuk duidelijker
En dat te bedenken dat ik het bij de eerste plaat heel moeilijk had de cijfers te zien..

Toch ondanks mijn "slechte"zicht vond ik het super leuk om te doen ....
Vind het een erg leuk boek Alleen zou ik niet weten of het wel leuk is om de platen in te kleuren
Dus heb ze gewoon zo gehouden ...
vind het resultaat erg leuk... en eigenlijk trekt het me ook wel om weer bezig te gaan met een volgende plaat!
Het kwaliteit van het papier is erg dik .. waardoor de je ook met fineliners erin kan werken . Maar daar wacht ik nog maar even mee .. Alle platen zijn enkel gedrukt en uitscheurbaar... Er staan 20 meesterweken in die je van punt tot punt creëert
Erg leuk boek voor mensen die van een uitdaging houden!

Ben je nieuwsschierig geworden naar dit boek? hij is te bestellen bij Veltman uitgevers voor 12,50




                                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten