maandag 8 juni 2015

Staedtler kleurpotloden 185 en de 144

Van staedtler  mocht ik kleurpotloden testen en daar een leuke review over schrijven, Dank jullie wel...

Ik kreeg 2 doosjes met ieder 12 kleurpotloden
Het eerste doosje wat ik heb getest waren de Noris® colour 185

de vorm van de kleurpotloden zijn 6 kantig wat ik zelf wel prettig vind





Heb deze potloden getest en eerst vond ik ze wat streperig kleuren..

Maar dat kan natuurlijk ook aan het papier liggen ...Had de kleuren wat meer helder verwacht en vond de punt vrij hard met kleuren
maar toen ik er eenmaal mee bezig was werd ik langzamerhand wel tevreden over deze potlood ..















Ook mocht ik de staedtler noris club 144  testen
Deze potlood heeft een speciale witte coating zodat de punt niet snel kan breken
Toen ik begon te kleuren met deze potlood merkte ik direct al verschil  met de noris 185 ...
hij kleurde heel licht maar met weinig druk creeerde ik al snel een van licht naar donkere overloop
zonder strepen ..Vond de punt ook een stuk zachter kleuren dan de 185 serie
... Vond het hele leuke kleurtjes ... Deze potloden vind ik dus echt een aanrader ...










De kleurpotloden van Staedtler zijn onder andere bij Bol.com te koop
Je kunt ze aanschaffen in pakketjes van 12,24,36 kleurpotloden

Meer info over de producten van staedtler kunnen jullie vinden op staedtler


Geen opmerkingen:

Een reactie posten