zaterdag 27 juni 2015

Mooi Mozaïek- Lantaarn Publishers !

Van Lantaarn Publishers/ruitenbergboek  mochten wij het boek mooi mozaïek reviewen, dank jullie wel.
mijn eerste reactie was eerlijk gezegd ook meer van wow wat druk!!!



Mozaïeken Bestaan uit heel veel kleine vakjes. Die weer een mooie geheel vormen.In de vorm van bloemen,vlinders,Glas en lood effect, dieren, eigenlijk te veel om op te noemen..









Dat ik ze moest kleuren was wel een hele uitdaging want hoe ging ik dit eens aanpakken
ik had namelijk nog nooit iets met mozaïek gedaan. al vind ik het wel een super leuk effect hebben op gepimpte tafeltjes...






Ik heb de kleurplaten met verschillende producten aangepakt
waaronder met stift gelpennen en kleurpotloden
Wat me direct opviel was dat het papier heel mooi helder wit is. en glad ...
Wat heel prettig was om er met stift in te werken ....
En het drukte beslist niet door ... dus het boek is geschikt voor verschillende kleurbenodigheden
Ondanks dat mijn eerste reactie op de platen druk was, vond ik het wel een heel leuk boek om in te werken...Toch weer een heel andere wending dan mijn eerste gedachte ... Het bleek  wel een hele leuke uitdaging om er een mooi geheel van te maken...







ben je benieuwd geworden naar welke boeken Lantaarn publishers heeft uitgebracht kijk dan even op hun Facebook pagina  dan zie je ze allemaal op een rij.. Er staan super leuke tussen..


Het boek mooi Mozaïek   is te koop bij veel lokale boekhandels en anders te bestellen via Bol.com 9,99








Samenvatting


*Nederlands
* 128 pagina's
* Lantaarn publishers
* mei 2015

Mozaïeken bestaan uit vele kleine vlakjes, die samen op speelse, creatieve wijze een verrassend mooie afbeelding vormen.
Welke kleurcombinaties gekozen worden, zijn bepalend voor de sfeer.

2 opmerkingen: