dinsdag 23 juni 2015

Lyra Rembrandt Aquarelpotloden en de Lyra Rembrandt Polycolor kleurpotloden !

Ook mocht ik van Waldorf Toys  de
Lyra Rembrandt Aquarelpotloden - set van 12
en de Lyra Rembrandt Polycolor kleurpotloden - set van 12 testen dank jullie wel Waldorf Toys .















In de  set van de LYRA Rembrandt Aquarell zitten de kleuren wit, citroengeel, oranje,
licht geraniumrood, donker karmijn, lichtblauw, Pruisisch blauw, weidegroen, meigroen,
van dyke bruin, venetiaans rood en zwart midden.. hele leuke kleuren die je nog kunt nabewerken met water en een kwastje







Ik heb voor deze plaat 3 kleuren gebruikt ...
De oranje en de 2 tinten bruin
De potloden kleuren heerlijk en geven veel pigment en je kan er mooie effecten mee creeren...
later toen ik er met water over heen ging vond ik de kleuren mooi uitkomen
heerlijke potloden waar je veel plezier aan kan hebben
















Lyra Rembrandt Polycolor kleurpotloden - set van 12

toen ik deze potloden bekeek zag ik direct dat het precies de zelfde kleuren waren als de rembrandt aquarell.
wit, citroengeel, oranje, licht geraniumrood, donker karmijn, lichtblauw,
Pruisisch blauw, weidegroen, meigroen, van dyke bruin, venetiaans rood en zwart midden


geen technieken gebruikt 


Toen ik er mee aan de slag ging merkte ik direct al verschil en dat ze veel meer pigment gaven...
ik heb hier 2 kleurplaten mee gekleurd ... 1 zonder verdere matrialen erbij gebruikt te hebben
en 1 die ik heb gedoezeld met geurloze terpentine ....
Met beide technieken heb ik geen problemen ondervonden
De kleuren kunnen mooi met elkaar gemengd worden op welke manier dan ook.
ik vind het heerlijke kleurpotloden om mee te kleuren..










Ben je ook benieuwd naar de  rembrandt aquarell of de rembrandt polycolor?
neem dan eens een kijkje bij de webshop van   Waldorf Toys

of neem eens een kijkje op hun Facebookpagina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten